ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дубініна, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T11:02:52Z | |
dc.date.available | 2023-02-22T11:02:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дубініна, Н. В. Технологія застосування засобів мультимедіа у процесі підготовки студентів інженерно-будівельних вишів до здійснення освітньої та майбутньої професійної діяльності (на прикладі інтегрованих занять зі спеціальних компонентів та англійської мови) / Н. В. Дубініна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 90. – С. 47-52. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.90.10 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39271 | |
dc.description.abstract | Наразі якість вищої освіти в Україні розглядається як один із суттєвих факторів стабільного розвитку країни. Підвищення якості вищої освіти є одним із найбільш глобальних питань, які мають бути вирішені з метою відповідності вмінь та навичок майбутніх фахівців сучасному ринку праці. Успішне виконання цього завдання залежить від застосування нових методів та технологій навчання, спрямованих на набуття знань, умінь та навичок, необхідних для здійснення навчальної та майбутньої професійної діяльності на високому професійному рівні. Для цього слід застосовувати нові мультимедійні технології, які допоможуть майбутнім фахівцям засвоїти знання, набути уміння та навички, необхідні для реалізації майбутньої професійної діяльності, зроблять процес навчання цікавішим, більш насиченим, ефективним та сучасним. Слід відзначити, що застосування нових мультимедійних технологій у виші допомагає сформувати і розвинути професійно-особистісні якості, такі як: наукову позицію, уяву, ініціативу, наукове судження, навички самостійної роботи та дослідницької діяльності. У сучасному світі застосування засобів мультимедіа під час професійної підготовки майбутніх фахівців у вишах викликає великий інтерес. З кожним роком студенти та викладачі застосовують безліч засобів для вдосконалення освітнього процесу. Людство всюди оточено новітніми технологіями та гаджетами. Наразі вони постійно присутні в усіх сферах нашого життя, як в навчанні, роботі, навіть під час відпочинку. Зараз вже неможливо уявити світ без них, бо вони надають людству нові можливості обміну інформацією та комунікації. Зважаючи на це, модернізація освітнього процесу та впровадження новітніх мультимедійних засобів у у вишах є більш, ніж доцільним. Сучасні засоби мультимедіа надають можливість радикально підвищити якість та ефективність підготовки майбутніх фахівців. Нині у педагогічну практику впроваджується комп’ютеризація з різних наукових дисциплін, що зумовлено стрімким розвитком мультимедіа. Режим інтерактивності у сукупності з графікою, анімацією, фото, відео та аудіо контентом створює мультимедійне середовище, що допомагає активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів сучасних вишів. Актуальність теми статті визначається необхідністю вдосконалення процесу застосування мультимедійних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців. Можливості, що надають мульмимедійні технології в освітньому просторі привертають увагу дослідників як в Україні, так і закордоном. З моменту розповсюдження короновірусу у 2020 та війни (2022) років Україна повністю перейшла на онлайн-навчання, що обумовило появу нових засобів мультимедіа з метою вдосконалення освітнього процесу в цей жахливий час. | uk |
dc.description.abstract | Currently, the quality of higher education in Ukraine is considered to be one of the essential factors of the stable development of the country. Improving the quality of higher education is one of the most global issues that must be resolved in order to match the skills and abilities of future specialists to the modern labour market. The successful fulfilment of this task depends on the application of new methods and technologies of learning, aimed at acquiring knowledge, abilities and skills necessary for the fulfilment of educational and future professional activities at a high professional level. For this purpose, new multimedia technologies should be used, which will help future specialists to acquire knowledge, skills and abilities, necessary for the fulfilment of future professional activities, make the learning process more interesting, more saturated, effective and modern. It should be noted that the use of new multimedia technologies in higher education helps to form and develop professional and personal qualities, such as: scientific attitude, imagination, initiative, scientific judgment, skills of independent work and research activity. In today's world, the use of multimedia tools during the professional training of future specialists in universities is of great interest. Every year, students and teachers apply a lot of tools for improvement educational process. Humanity is surrounded by the latest technology and gadgets everywhere. Currently, they are constantly present in all areas of our lives, such as in education, work, even rest. Now it is already impossible imagine the world without them, because they provide humanity with new ones opportunities exchange information and communication. Considering this, the modernization of the educational process and the introduction of the latest multimedia tools in universities is more than appropriate. Modern multimedia tools provide an opportunity to radically improve the quality and efficiency of training future specialists. Currently , it is being implemented in pedagogical practice computerization from different scientific discipline that conditioned fast development of multimedia. Interactivity mode in combination with graphics, animation, photo, video and audio content creates multimedia a supportive environment activation educational and cognitive activity of students of modern universities. The actuality of the topic of the article is determined by the need to improve the process of using multimedia technologies in the professional training of future specialists. The opportunities that provide multimedia technologies in education attract attention researchers both in Ukraine and abroad. Since the spread of the coronavirus in 2020 and the war (2022), Ukraine has completely switched to online education, which led to the emergence of new multimedia tools in order to improve the educational process in this terrible time. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | технологія | uk |
dc.subject | мультимедійна технологія | uk |
dc.subject | виші | uk |
dc.subject | інженерно-будівельний профіль | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | майбутня професійна діяльність | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | technology | uk |
dc.subject | multimedia technology | uk |
dc.subject | higher educational establishments | uk |
dc.subject | engineering and construction profile | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | future professional activity | uk |
dc.title | Технологія застосування засобів мультимедіа у процесі підготовки студентів інженерно-будівельних вишів до здійснення освітньої та майбутньої професійної діяльності (на прикладі інтегрованих занять зі спеціальних компонентів та англійської мови) | uk |
dc.title.alternative | Technology of application of multimedia tools in the process of preparing students of engineering and construction universities for educational and future professional activities (on the example of integrated lessons from special components and English language) | uk |
dc.type | Article | uk |