Процес модернізації українського суспільства зумовив соціальне замовлення спеціалістів, які володіють англійською мовою, для професійного спілкування. Сучасне професійно-орієнтоване навчання іноземних мов передбачає використання інтенсивних форм навчальної діяльності. Рольова гра є найбільш ефективним і результативним методом навчання професійній іноземній мови. У статті розглядається проблема навчання англійській мові студентів у вищому технічному навчальному закладі. Авторами пропонуються деякі шляхи вирішення цієї проблеми. Одним із таких шляхів може бути включення до занять з англійської мови елементів ігрової методики під час навчання студентів технічних спеціальностей. Описано основні класифікації рольових ігор. Також авторами визначено актуальність використання рольових ігор у методиці навчання англійської мови у вищому технічному навчальному закладі. У статті викладено особливості застосування рольових ігор, визначено значні етапи роботи з рольовими іграми. Виявлено високий практичний потенціал рольової гри, що дозволяє закласти у її зміст дії, відносини та наміри, які є компонентами педагогічної діяльності. Обґрунтовано необхідність використання рольових навчальних ігор як однієї з інноваційних форм навчальної діяльності. Дослідження значимості рольових навчальних ігор у навчанні англійської мови у вищому технічному навчальному закладі підтвердило ефективність їх використання у процесі навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей, виявило перевагу використання рольових ігор на заняттях перед традиційними формами та методами навчання та дозволило визначити нові напрями дослідження даної теми. Хоча, безумовно, рольова гра неспроможна замінити традиційних форм і методів навчання, а має співіснувати у взаємодії із нею.
Modernization process of Ukrainian society caused a social order for specialists who master the English language for professional communication. Modern professionally-oriented teaching of foreign languages involves the use of intensive forms of learning activities. Role-playing is the most effective and efficient method of professional foreign language teaching. The article deals with the problem of teaching English to students at a higher technical educational institution. The authors propose some ways to solve this problem. One of these ways can be the involving the elements of game methodology in English classes when teaching students of technical specialties. The main classifications of role-playing games are described. The authors also determined the relevance of using role-playing games in the methodology of teaching English at higher technical educational institution. The article outlines the features of using the role-playing games, defines the significant stages of working with role-playing games. The high practical potential of the role-playing game is revealed, which allows including in its content actions, attitudes and intentions, which are components of pedagogical activity. The necessity of using the role-playing educational games as one of the innovative forms of educational activity is substantiated. The study of the importance of role-playing edu-cational games in teaching English at a higher technical educational institution confirmed the effectiveness of their use when teaching English to students of technical specialties, revealed the advantage of using the role-playing games at the classes over traditional forms and teaching methods, and enables to identify new research areas on this topic. Although, undoubtedly, the role-playing game cannot replace traditional forms and teaching methods, however, it must coexist in interaction with them.