ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яо, Цзицзянь | |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T11:11:44Z | |
dc.date.available | 2023-02-17T11:11:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Яо Цзицзянь. Мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва: значення та педагогічний інструментарій / Яо Цзицзянь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. - Вип. 28. - С. 123-129. - https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2022.28.17 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39239 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває психолого-педагогічне підґрунтя мистецької рефлексії у контексті вирішення як фахових, так і загальнолюдських завдань мистецької освіти підростаючого покоління. Автором встановлено, що мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва обумовлюють провадження аналітичносамооцінювальних мисленнєвих операцій, сприяють осмисленню результативності навчальної, а також подальшої фахової мистецької діяльності, уможливлюючи її постійне удосконалення. Автором підкреслена значущість перетворюючого потенціалу умінь мистецької рефлексії для підвищення рівня якості фортепіанного виконавства і загальної професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. У статті окреслено роль психолого-педагогічного тренінгу як однієї з ефективних форм педагогічного інструментарію для формування умінь мистецької рефлексії, що ґрунтується на підвищеній інтенсивності навчального процесу, поєднаній із практичною спрямованістю. Автором подано зміст психолого-педагогічного тренінгу умінь мистецької рефлексії, завдання якого базуються на необхідності відпрацювання: спроможності студентів самостійно віднаходити мистецько-рефлексивний аспект під час поточного перебігу фортепіанної підготовки; здатності синтезувати операційнотехнологічні методи, засоби і прийоми фортепіанної підготовки із методами художньої інтерпретації фортепіанного твору; спроможності аналізувати позитивні і негативні явища власного прилюдного виступу і продукувати принципово нові рішення з метою підвищення ефективності власного фортепіанного виконавства; рефлексивної здатності до самоспостереження та самозвіту під час перебігу педагогічної практики в закладах середньої освіти. | uk |
dc.description.abstract | The article reveals the psychological and pedagogical basis of artistic reflection in the context of solving both professional and social tasks of pedagogy of art of the younger generation. Contribute to the comprehension of the effectiveness of educational, as well as further professional artistic activity, making it possible to constantly improve it. The author emphasizes the importance of the transformative potential of artistic reflection skills for improving the quality of piano performance and the overall professional competence of future teachers of musical art. The article outlines the role of psychological and pedagogical training as one of the most effective forms of pedagogical tools for the formation of skills of artistic reflection, which is based on the increased intensity of the educational process, combined with a practical orientation. The author reveals the content of the psychological and pedagogical training of the skills of artistic reflection, the tasks of which are based on the need to work out the ability of students to independently find the artistic and reflexive aspect during the flow process of piano training; the ability to synthesize operational and technological methods, methods and techniques of piano training with methods of artistic interpretation piano work; the ability to analyze the positive and negative phenomena of one's own public performance and produce fundamentally new solutions in order to increase the effectiveness of one's own piano performance; reflexive ability to self-observation and self-report during pedagogical practice in secondary education institutions. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.subject | мистецько-рефлексивні уміння | uk |
dc.subject | функції мислення особистості | uk |
dc.subject | магістрант музичного мистецтва | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | фортепіанне виконавство | uk |
dc.subject | рефлексивний самоаналіз | uk |
dc.subject | самоспостереження | uk |
dc.subject | самозвіт | uk |
dc.subject | artistic-reflective skills | uk |
dc.subject | functions of personality thinking | uk |
dc.subject | master's student of musical art | uk |
dc.subject | future teacher of musical art | uk |
dc.subject | piano performance | uk |
dc.subject | reflexive introspection | uk |
dc.subject | self-observation | uk |
dc.subject | self-report | uk |
dc.title | Мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва: значення та педагогічний інструментарій | uk |
dc.title.alternative | Artistic and reflective skills of Masters of Musical art: meaning and pedagogical instruments | uk |
dc.type | Article | uk |