Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті формування естетичної компетентності у молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тодосієнко, Наталія Леонідівна
dc.contributor.author Мальов, Сергій Васильович
dc.date.accessioned 2023-02-16T09:40:59Z
dc.date.available 2023-02-16T09:40:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тодосієнко, Н. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті формування естетичної компетентності у молодших школярів / Н. Л. Тодосієнко, С. В. Мальов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. - Вип. 28. - С. 30-36. - https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2022.28.05 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39227
dc.description.abstract Розкриваються особливості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування естетичної компетентності в учнів молодшого шкільного віку, пробудження в них інтересу до мистецтва, залучення до музики та художньо-творчої діяльності; розвиток естетичних смаків, почуття відповідальності за збереження культурних надбань суспільства, цілісне світосприймання; інтелектуальне і духовне становлення особистості молодшого школяра. Підкреслено, що інтeгpaтивний аспект мистецької освіти пepeдбaчaє наявність умiння кoмплeкcнoгo зacтocувaння знaнь, cинтeзу мистецтв, пepeнeceння деяких iдeй, мeтoдiв і прийомів із oднiєї нaуки в iншу, що забезпечує майбутнім учителям музичного мистецтва твopчий пiдxід дo музичної та художньо-естетичної дiяльнocтi. Проаналізовано міждисциплінарні зв’язки у процесі підготовки студентів факультетів мистецтв за спеціальністю «Музичне мистецтво». Висвітлені результати підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до комплексного використання мистецтва та творчо-інтерпретаційної роботи з учнями молодшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract The professional training of future teachers of music involves the formation of aesthetic competences of pupils in primary school, as well as the awakening of their interest in art. Mastering of integrated learning technologies by music teachers will contribute to building their consciousness in a broad direction. The success of implementing these ideas depends on increasing the motivation and pedagogical skills of teachers. The full-fledged practical implementation of the requirements of the New Ukrainian School makes it necessary to develop a number of music-art subject competencies. This requires the development of appropriate interdisciplinary methodological principles. The article reveals the specifics of the professional training of future music teachers for the formation of aesthetic competence of pupils in elementary school, awakening their interest in art, involvement in music and artistic and creative activities; the development of aesthetic tastes, a sense of responsibility for preserving the cultural heritage of society, a holistic worldview; intellectual and spiritual formation of the personality of a junior pupil. It is emphasized that the integrative aspect of art education requires the ability to develop complex knowledge, synthesis of arts, transfer of some ideas, methods and techniques from one science to another, which provides future music teachers with a creative approach to musical and artistic-aesthetics. Interdisciplinary connections in the process of training students of art faculties with the specialty "Musical Art" were analyzed. The results of the training of future music teachers for the complex use of art and creative and interpretive work with pupils in elementary school are highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject естетична компетентність uk
dc.subject майбутні учителі музичного мистецтва uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject музичне мистецтво uk
dc.subject aesthetic competence uk
dc.subject future teachers of musical art uk
dc.subject younger school age uk
dc.subject musical art uk
dc.title Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті формування естетичної компетентності у молодших школярів uk
dc.title.alternative Professional training of future music teachers for the aesthetic competencies formation of younger children in primary school uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу