У статі подано інформацію про особливості організації процесу навчання фізичного виховання студентської молоді в умовах дистанційної освіти. Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури та документальних матеріалів, педагогічні (педагогічні спостереження), соціологічні (опитування, анкетування) методи
дослідження, методи оцінки рухової активності, методи математичної статистики. Дослідження проводилося на базі Київського національного економічного університету. У дослідженнях брали участь студенти першого-другого курсів (юнаки у кількості 48 осіб). Наголошується на певних недоліках в організації процесу фізичного виховання в дистанційному форматі. Визначено зниження ступеня задоволеності студентів процесом фізичного виховання через низку недоліків дистанційного навчання, а саме зменшення результативності навчання, через нестачу практичних знань та умінь, відсутність живого спілкування, несформовану мотивацію, недостатній рівень теоретичної підготовленості, виявлено складності у засвоєнні техніки виконання фізичних вправ без спеціального спортивного обладнання. Встановлено, що за період запровадження дистанційної освіти рівень рухової активності студентів ще погіршився. Розроблено рекомендації з підвищення ефективності організації процесу фізичного виховання у період дистанційного навчання, які включали інтерактивне навчання, ведення електронного щоденнику здоров’я, використання широкої бази відеозанять з доступними і цікавими видами рухової активності для різного рівня підготовленості.
The article provides information on the peculiarities of the organization of physical education process for students in the distance learning settings. Methods: analysis and generalization of scientific and methodological literature and documentary materials, pedagogical research methods (pedagogical observation), physical activity assessment methods, and methods of mathematical statistics. The study was conducted at the Kyiv National Economic University. The study involved 48 first and second year male students. Certain shortcomings in the organization of physical education process in a distance learning format were emphasized. A decrease in the degree of student satisfaction with the physical education process was identified, which occurred due to a number of shortcomings of distance learning, namely, a decrease in the effectiveness of education as a result of a lack of practical knowledge and skills, a lack of live communication,
undeveloped motivation, and an insufficient level of theoretical training. Furthermore, the difficulties in mastering the proper technique of exercises without special sports equipment were identified. It was found that the level of physical activity of students further deteriorated during the distance learning period. Recommendations were developed to increase the effectiveness of the organization of the physical education process during the distance learning period, which included interactive learning, keeping an electronic health journal, using a wide base of video lessons with accessible and interesting types of physical activity for students with different levels of fitness.