У статті представлено комплексну програму навчання основам гри в бадмінтон студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям. Розкрито зміст етапів вивчення основ техніки гри в бадмінтон, визначено компоненти навантаження, що застосовується у процесі навчання руховим діям. Представлено методи навчання та показано характерні помилки, які виникають у процесі розучування технічних прийомів гри у бадмінтон і шляхи їх усунення. Надані методичні рекомендації вивчення окремих вправ сприяють створенню у студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям цілісного уявлення про виконання рухових дій обраного виду спорту, а також про реалізацію освоєних умінь і навичок.
The article presents a comprehensive program of teaching the basics of playing badminton for students of a pedagogical profile with weakened health. The content of the stages of learning the basics of badminton technique is disclosed, the load components used in the process of learning motor actions are defined. Teaching methods are presented and typical errors that occur in the process of learning badminton techniques and ways to eliminate them are shown. The provided methodical recommendations for studying individual exercises contribute to the creation of students of a pedagogical profile with impaired health a holistic idea of the performance of motor actions of the chosen sport, as well as the implementation of mastered abilities and skills.