Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх педагогів-вихователів до роботи з дітьми раннього віку на етапі адаптації до нових соціальних умов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриш, Наталія Василівна
dc.contributor.author Шкляр, Наталія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-01-25T10:22:08Z
dc.date.available 2023-01-25T10:22:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гавриш, Н. Професійна підготовка майбутніх педагогів-вихователів до роботи з дітьми раннього віку на етапі адаптації до нових соціальних умов / Н. Гавриш, Н. Шкляр // Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія = The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph / за наук. ред. Ганни Цвєткової. ‒ Hameln : InterGING, 2020. ‒ С. 358-372. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38918
dc.description.abstract У статті аналізується стан проблеми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в сучасних наукових і педагогічних дослідженнях. Належна увага приділена аналізу теоретичної бази дослідження, зокрема найбільш відомих, авторитетних дослідників і молодих вчених галузі професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Окрема увага приділяється вихователю як ключової фігури педагогічного процесу, а також тим характеристикам, якими вихователь має володіти для успішної фахової діяльності. В статті розкритий ряд підходів для оцінки професійної діяльності фахівця дошкільної освіти; висвітлені передумови успішної реалізації професійних функцій вихователя. uk
dc.description.abstract The article deals with the state of the problem of training of future educators of preschool children in modern scientific and pedagogical studies. The authors analyze the theoretical fundamentals of the research, the most famous, authoritative scholars and young scientists in the field of professional training of future educators of preschool education. Particular attention is paid to an educator as a key figure in the pedagogical process, as well as the characteristics that the educator must have for successful professional activity. Moreover, the paper reveals several approaches to assess the professional activity of a specialist of preschool education. The precondition for the successful implementation of the professional functions of educator are highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher InterGING uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject вихователь uk
dc.subject готовність uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject professional training uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject educator uk
dc.subject readiness uk
dc.subject pre-school education uk
dc.subject pedagogical skills uk
dc.title Професійна підготовка майбутніх педагогів-вихователів до роботи з дітьми раннього віку на етапі адаптації до нових соціальних умов uk
dc.title.alternative Professional training of future educators for work with preschoolers at the stage of adaptation to new social conditions uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу