ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шкурко, Іван Іванович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-01-19T12:47:39Z | |
dc.date.available | 2023-01-19T12:47:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шкурко, І. Еволюція підготовки вчителів у традиціях історичного факультету НПУ імені М. Драгоманова: педагогічний контент / І. Шкурко // Проблеми дидактики історії: збірник наукових праць / [редкол.: С. Копилов (голова, наук, ред.) та ін.]. – Кам’янець- Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. – Вип. 11. – С. 86-100 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38883 | |
dc.description.abstract | На основі документів, виявлених у Центральному державному архіві громадських об’єднань України, а також поточного архіву автора статті, мемуарів і спогадів професорів, доцентів, деканів і їх заступників, випускників історико-педагогічного факультету НПУ імені М. Драгоманова показано еволюцію підготовки учителів історії і суспільствознавства та методистів з виховної роботи. Розкрито зміст навчальних програм 1970-х років з «Історії педагогіки», а також пропедевтику майбутніх учителів з учительською професією. Дослідження базується на свідченнях викладачів кафедри педагогіки Київського державного педагогічного інституту ім. О. Горького, наданих автору даної роботи в 1970-1974 рр. Проаналізовано тематику і основні напрямки змісту програм з дисциплін «Вступ до педагогіки», «Педагогіка школи», «Вступ до учительської спеціальності». | uk |
dc.description.abstract | На основании документов Центрального государственного архива общественных объединений Украины, а также текущего архива автора статьи, мемуаров и воспоминаний профессоров, доцентов, деканов и их заместителей, выпускников историкопедагогического факультета НПУ имени М. Драгоманова показана эволюция подготовки учителей истории и обществоведения и методистов по воспитательной работе. Раскрыто содержание учебных программ 1970-х годов по «Истории педагогики», а также пропедевтику будущих учителей с учительской профессией. Исследование базируется на данных опросов преподавателей кафедры педагогики Киевского государственного педагогического института им. А. Горького, предоставленных автору данной работы в 1970-1974 гг. Проанализированы тематика и основные направления содержания программ по дисциплинам «Введение в педагогику», «Педагогика школы», «Введение в учительскую специальность». | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | К-ПНУ імені Івана Огієнка | uk |
dc.subject | еволюція | uk |
dc.subject | історичний факультет | uk |
dc.subject | навчальні плани і програми | uk |
dc.subject | учитель історії і суспільствознавства | uk |
dc.subject | методист з виховної роботи | uk |
dc.subject | эволюция | uk |
dc.subject | исторический факультет | uk |
dc.subject | учебные планы и программы | uk |
dc.subject | учитель истории и обществоведения | uk |
dc.subject | методист по воспитательной работе | uk |
dc.title | Еволюція підготовки вчителів у традиціях історичного факультету НПУ імені М. Драгоманова: педагогічний контент | uk |
dc.type | Article | uk |