Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Творча взаємодія музичного керівника з вихователями і фахівцями закладу дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Регіна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-01-16T13:08:17Z
dc.date.available 2023-01-16T13:08:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Савченко, Р. А. Творча взаємодія музичного керівника з вихователями і фахівцями закладу дошкільної освіти / Р. А. Савченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск СLІII (153). – C. 131-137. - DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-153.2022.15 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38839
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі творчої взаємодії музичного керівника з вихователями та фахівцями-предметниками закладу дошкільної освіти (ЗДО). Метою статті є теоретичне обґрунтування проблеми у педагогічній науці і практиці та визначення інноваційних форм творчої взаємодії музичного керівника з вихователями та фахівцями-предметниками закладу дошкільної освіти. Доведено, що звернення до супроводу дошкільника в освітньому закладі як системі професійної діяльності команди педагогів, дало розуміння, що творча взаємодія музичного керівника, вихователів та фахівців-предметників має бути спрямована на створення психолого-педагогічних умов, що сприяють розвитку дитини залежно від її індивідуальних особливостей, з урахуванням її життєвого досвіду, та сприяти гармонійному перебігу процесів соціалізації та індивідуалізації, цілісному розвитку дошкільника. Виділено інноваційні форми діяльності, звернувшись до яких можна підвищити ефективність спільних творчих дій цих фахівців. До них належать: розробка діагностичних карт музичності дітей; спільне проєктування планів роботи, створення проміжних діагностик та методів музичного розвитку дітей, спільне обговорення педагогічних умов, взаємоконсультації, діагностика та самодіагностика учасників освітнього процесу, взаємовідвідування занять; музичні вечори та зустрічі з музикою, спільне створення плану на навчальний рік, спільне проєктування музично-освітнього оточення, професійні рекомендації та поради, використання музики у рішенні різних завдань виховання та розвитку дошкільників. Зроблено висновок, що головним напрямком творчої взаємодії музичного керівника, вихователів, фахівців-предметників є взаємозбагачення їхнього професійного досвіду, яке має бути зворотним. Проблема пошуку нових, ефективних форм творчої взаємодії залишається актуальною. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of creative interaction of the musical director with educators and specialists – subject teachers of the institution of preschool education (ZDO). The purpose of the article is a theoretical substantiation of the problem in pedagogical science and practice and the definition of innovative forms of creative interaction with educators and subject specialists of a preschool education institution. It is proved that the appeal to accompanying a preschooler in an educational institution as a system of professional activity of a team of teachers gave an understanding that the creative interaction of a music director, educators and subject specialists should be aimed at creating psychological and pedagogical conditions that contribute to the development of a child, depending on his individual characteristics, based on his life experience, and contribute to the harmonious flow of the processes of socialization and individualization, the holistic development of the preschooler. Innovative forms of activity are identified, by turning to which it is possible to increase the efficiency of joint creative actions of these specialists. These include: development of diagnostic maps of children’s musicality; joint design of work plans, creation of intermediate diagnostics and methods of musical development of children, joint discussion of pedagogical conditions, mutual consultations, diagnostics and self-diagnosis of participants in the educational process, mutual attendance of classes; musical evenings and meetings with music, joint creation of a plan for the academic year, joint design of a musical educational environment, professional recommendations and advice, the use of music in solving various problems of upbringing and development of preschoolers. It is concluded that the main direction of the creative interaction of the music director, educators, subject specialists is the mutual enrichment of their professional experience, which should be the opposite. The problem of finding new, effective forms of creative interaction remains relevant. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject музичний керівник uk
dc.subject вихователь uk
dc.subject фахівці-предметники uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject педагогічний супровід дошкільника uk
dc.subject інноваційні форми творчої взаємодії uk
dc.subject music director uk
dc.subject educator uk
dc.subject subject specialists uk
dc.subject preschool education institution uk
dc.subject pedagogical support for a preschooler uk
dc.subject innovative forms of creative interaction uk
dc.title Творча взаємодія музичного керівника з вихователями і фахівцями закладу дошкільної освіти uk
dc.title.alternative Creative interaction of the music director with educators and specialists of the institution of preschool education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу