Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Система формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Силадій, І. М.
dc.contributor.author Порощук, Д. П.
dc.contributor.author Гамула, Ігор Андрійович
dc.date.accessioned 2022-12-23T08:37:11Z
dc.date.available 2022-12-23T08:37:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Силадій, І. М. Система формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти [Розділ 18.] / І. М. Силадій, Д. П. Порощук, І. А. Гамула // Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія / За загальною редакцією Н. М. Рідей, Е.В. Лузік ; авт. кол. : Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка [та ін.]. - Київ : ТОВ ЦП «Компринт», 2020. – С. 233-242. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38725
dc.description.abstract Теоретично обґрунтовано та спроектовано модель формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти на аксіологічній платформі філософського бачення соціокультурної організації неперервної підготовки формування професійною майстерністю викладачів для глобального виміру демократизації освіти на основі людиноцентризму, студентоцентрованого навчання, створення психолого-педагогічного клімату, сприяння здобувачам освіти в отриманні сучасних наукових знань випереджувального характеру, інформаційного середовища освіти науки й інноватики заради майбутнього якості й безпеки життя соціуму в цілому, соціальних категорій здобувачів освіти, професійно зреалізованих та самозайнятих з квалітологічною пролонгацією саморозвитку та самосприйсприйняття власних досягнень родиною, ближнім оточенням та відповідної оцінки професійного визнання. Розроблено модель, яка реалізує ноосферну місію та філософську візію світосприйняття та досягнення стратегічної мети сталості цивілізаційного розвитку, мети системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти та мети педагогічного експерименту, реалізації цільових завдань, концепції досліджень, концепції системи та стратегії їх реалізації (концептуальне бачення авторської реалізації фундаментально-філософської методології дослідження; концептуально-стратегічні вектори; Я-реалізація, Я- соціальна потреба, Я-соціальне самостановлення, Я-самозадоволення – його отримання, Я-самореалізація та розвиток, самовдосконалення та соціалізація, квалітологія та ноосферологія майбутнього), забезпечує релевантність позитивно педагогічного ефекту авторського доробку оструктуреного та методологічно забезпеченого напряму «Компетентність викладача у глобальних викликах демократизації освіти» для неперервної професійної підготовки» та неперервної професійної підготовки і забезпечення реалізації набуття та розвитку професійної майстерності. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Компринт uk
dc.subject глобалізаційний розвиток uk
dc.subject освітньо-наукові системи uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject демократизація uk
dc.subject інформатизація uk
dc.title Система формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти uk
dc.type Monograph/book section uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics