Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Нарощення методологічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рідей, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-12-23T08:09:30Z
dc.date.available 2022-12-23T08:09:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рідей, Н. М. Нарощення методологічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності [Розділ 1.] / Н. М. Рідей // Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія / За загальною редакцією Н. М. Рідей, Е.В. Лузік ; авт. кол. : Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка [та ін.]. - Київ : ТОВ ЦП «Компринт», 2020. – С. 9-22. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38717
dc.description.abstract Визначено, що наукова (науково-технічна) мультидисциплінарна проектна діяльність щодо формування методології безпеки й якості життя на засадах формування системи ноосферної освіти полягає в обґрунтуванні, дослідженні, розробленні, впровадженні та апробації поліваріантних моделей сучасних за особливостями їх цільового призначення та модернізованих систем підготовки фахівців і професіоналів нової формації, здатних протистояти глобальним екологічним викликам: передбачає реалізацію методології системного адміністративного управління архітектонікою поліваіріантних моделей ноосферно-орієнтованої (на засадах безпеки й якості життя) підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації та стажування вихователя – учителя – педагога – наставника – науково-педагогічного працівника – здобувача освіти; враховує принципи і підходи: ноосферний, квалітологічний, футуристичний, конструктивно-проблемний, ситуативно-інноваційний, діяльний та програмно-цільовий, нормативно-аксіологічний, культурологічний, системний, інформаційний, синергетичний,комплексний, проблемно-сценарний, структурно-функціональний, системно-генетичний і морфологічний, соціокультурний, як підходи наукового пізнання стану та розвитку системи; комплексні функції методології (критично-експертна,критеріально-індикативна, орієнтаційна (цілеспрямована), аналітично-релевантна – евристична, інструментально-технологічна, прогностична, світоглядна та футуристична, креативна), які спрямовані на передбачення, усунення та запобігання екологічним ризикам і небезпекам цивілізаційного розвитку; включає освітньо-наукові модулі – ноосферологія, методологія системного управління, квалітологія (безпека й якість життя), прогнозування та моделювання позитивного психо-емоційного розвитку; розроблення мережевих он-лайн воркшопів підготовки здобувачів освіти та наукових ступенів усіх категорій зацікавлених; об’єднує поліпрофільну семантику закладів вищої освіти та наукових установ у сферах – екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування, державне управління та публічне адміністрування, педагогіка, яка сприяє інституційній модернізації транскордонної взаємодії на глобальному, регіональному, національному й інституційному рівнях, а також адміністративного управління портативності науково-методичного та інформаційно-аналітичного мережевого матеріально-технічного забезпечення на засадах системи ноосферної освіти на принципах автономності, доступності, неперервності, академічної мобільності, етики та доброчесності, природоощадності та здоров’язбереження націй у консорціумі університетів задля гарантій безпеки й якості життя у біосоціальному вимірі. Сформульовано у глобальному вимірі сучасні методологічні напрями досліджень безпеки й якості життя, схарактеризовано сучасний стан проблеми. Конкретизовано цільовий компонент актуалізованої наукової проблеми через суперечності, методи та засоби дослідження, визначено новизну та структуру сфери наукового дослідництва. У авторському тлумаченні представлено дефініцію «методологія безпеки й якості життя на засадах ноосферної освіти», виокремлено етапи дослідження, запропоновано гіпотезу наукового напряму, його новизни та передбачено у висновках досягнення переваг результатів її релевантності. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Компринт uk
dc.subject Методологія системного управління (безпеки й якості життя) uk
dc.subject системи освіти uk
dc.subject науки та інноватики uk
dc.subject ноосферний цивілізаційний розвиток uk
dc.subject безпека й якість життя uk
dc.subject екологія людини та екологічна політика uk
dc.subject квалітологія та освітня політика uk
dc.subject мережеві об’єднання та асоціації uk
dc.subject глобалізаційні екологічні виклики та небезпеки uk
dc.subject соціо-екологічна комфортність довкілля uk
dc.subject психо-емоційний інтелект розвитку людського потенціалу uk
dc.subject соціально-економічний та еколого- безпечний добробут uk
dc.subject гармонія сприйняття і відображення особистості в умовах біфуркації цивілізаційного розвитку uk
dc.subject система ноосферної освіти з модульними кластерами безпеки і якості життя uk
dc.subject екології людини uk
dc.subject національної безпеки uk
dc.subject ноосферології та квалітології uk
dc.title Нарощення методологічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу