Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned 2022-12-21T13:14:40Z
dc.date.available 2022-12-21T13:14:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія / За загальною редакцією Н. М. Рідей, Е.В. Лузік ; авт. кол. : Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка [та ін.]. - Київ : ТОВ ЦП «Компринт», 2020. - 463 c. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38676
dc.description.abstract Колективна наукова монографія орієнтована на науковців, викладачів, методистів-освітян, адміністраторів, керівників ЗВО та стейкґолдерів, представників різних соціальних груп, здобувачів освіти та учасників освітньо-наукових проектів. Розкрито теоретико-методичні аспекти нарощення академічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності. Актуалізовано національні інтереси держави для реалізація в умовах гібридних загроз. Здійснено структурно-функціональний аналіз цільового призначення майбутніх менеджерів з професійною компетентністю безпеки. Обґрунтовано ефективність структурно‐функціонального підходу, у якості парадигми дослідження управління як соціально-психологічного феномену Конкретизовано проблеми та перспективи професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління до педагогічної діяльності та сучасні проблеми та перспективи формування методики комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. Встановлено роль професійної підготовки менеджерів для удосконалення системи управління національної безпеки України. Представлено систему формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Конкретизовано визначальні ознаки та аспекти дистанційного навчання, в тому числі засобами медіатехнологій зі забезпеченням електронного навчання в умовах екологічних загроз. Проаналізовано генезис розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку через екологічне виховання та позиції зарубіжних вчених впровадження інклюзивної освіти. Встановлено роль виховання морально-етичних цінностей у молодших школярів в системі STEM-освіти та необхідність формування іншомовних компетентностей у вчителів початкових класів для педагогічної діяльності в умовах змішаного навчання. Запропоновано педагогічні умови професійної іншомовної підготовки офіцерів збройних сил України, модель формування професійної компетентності майбутніх механіків до технічного сервісу, педагогічні технології для формування екологічної компетентності майбутніх архітекторів. Виокремлено напрями і тенденції розвитку вищої освіти в ХХІ столітті, освітні парадигми досвіду реалізації в теорії і практиці вищої школи. Презентовано моделі університетської системи освіти та інноваційні моделі освітньо-інформаційного середовища технічного університету, засади формування особистісної траєкторії успіху майбутнього фахівця в інформаційно-освітньому середовищі ЗВО. Проаналізовано моделі навчання та перспективи їх використання при підготовці практичних психологів. Встановлено роль толерантності при невизначеності особистісно-професійного становлення у підготовці авіаційних фахівців. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ ЦП «Компринт» uk
dc.title Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія uk
dc.type Monograph uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу