ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зінченко, Анна Вікторівна | |
dc.contributor.author | Карпенко, О. Д. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T13:35:47Z | |
dc.date.available | 2022-12-20T13:35:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Зінченко, А. В. Особливості когнітивного розвитку сучасного студентства / А. В. Зінченко, О. Д. Карпенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів, докторантів та аспірантів Факультету психології за 2021 рік (17-24 травня 2022 року) / укл. Вольнова Л. М., Матяш-Заяц Л. П. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – С. 70-75. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38660 | |
dc.description.abstract | В статті розкриваються особливості когнітивного розвитку особистості у період пізньої юності. На основі порівняльного аналізу розвитку мислення теперішнього та попередніх поколінь визначаються їх відмінності та суттєві особливості. Акцентується увага на етапах зміни мислення впродовж студентських років. | uk |
dc.description.abstract | The article reveals the features of cognitive development of personality in late adolescence. On the basis of the comparative analysis of development of thinking of the present and previous generations their differences and essential features are defined. Emphasis is placed on the stages of change of thinking during the student years. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | когнітивний розвиток | uk |
dc.subject | сучасні умови когнітивного розвитку | uk |
dc.subject | етапи зміни мислення: дуалізм, кратність, релятивізм | uk |
dc.subject | cognitive development | uk |
dc.subject | modern conditions of cognitive development | uk |
dc.subject | stages of change of thinking: dualism, multiplicity, relativism | uk |
dc.title | Особливості когнітивного розвитку сучасного студентства | uk |
dc.type | Article | uk |