Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективний маркетинг надання освітніх послуг в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копельчак, Михайло
dc.contributor.author Кубська, Лариса
dc.date.accessioned 2022-12-14T13:28:03Z
dc.date.available 2022-12-14T13:28:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Копельчак М. Ефективний маркетинг надання освітніх послуг в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру / М. Копельчак, Л. Кубська // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи = Modern trends in development of education and science: problems and perspectives : зб. наук. праць / Гол. ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк. - Київ–Львів–Бережани–Кєльце, 2022. - Вип. 10. - С. 30-37. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38608
dc.description.abstract Проаналізовано умови співпраці підприємств, закладів вищої освіти та закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності підготовки як майбутнього робітника, так і педагога професійного навчання нового типу. Представлено концепцію маркетингу освітніх послуг в умовах освітньо-науково- виробничого кластеру, яка передбачає об’єднання зусиль закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої педагогічної освіти, промислових й бізнесових структур, державних, громадських та інших організацій. Це дасть змогу перетворити надання освітніх послуг та ситуативні контакти на систему стійких партнерських стосунків, поєднати фундаментальну практико-орієнтовану науку, освіту та інноваційне виробництво в освітньому процесі. uk
dc.description.abstract The conditions of cooperation between enterprises, institutions of higher education and institutions of vocational (technical) education are analyzed. The necessity of increase of efficiency of preparation of both the future worker, and the teacher of vocational training of new type is proved. The concept of marketing of educational services in the conditions of educational- scientific-industrial cluster is presented, which envisages combining efforts of general secondary, professional (vocational), professional higher and higher pedagogical education, industrial and business structures, state, public and other organizations. This will make it possible to transform the provision of educational services and situational contacts into a system of sustainable partnerships, to combine fundamental practice-oriented science, education and innovative production in the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітні послуги uk
dc.subject освітньо-науково-виробничий кластер uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject заклади освіти uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject educational services uk
dc.subject educational-research-production cluster uk
dc.subject marketing uk
dc.subject educational institutions uk
dc.subject students uk
dc.title Ефективний маркетинг надання освітніх послуг в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру uk
dc.title.alternative Effective marketing of provisional educational services in the conditions of educational-scientific-production cluster uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу