У сучасних освітніх реаліях вищої фізкультурної освіти, що спираються на гуманістичну методологічну основу, провідним орієнтиром є особистісне становлення індивіда. Суспільству необхідні фахівці, здатні на основі інтеграції загальнолюдських і професійних цінностей реалізовувати в професії свій індивідуальний спосіб життєдіяльності, орієнтуватися на сучасні технології, напрацьовувати власну стратегію професійної діяльності, реально оцінювати свої можливості і нести відповідальність за результати своєї праці. Аналіз наукової літератури і власний досвід викладацької діяльності дозволили виявити професійно значущі якості майбутніх тренерів-викладачів з волейболу, які є сукупністю найбільш істотних, відносно стійких їх властивостей і характеристик, що обумовлюють ефективне виконання ними певних професійних функцій і визначають індивідуальний стиль тренерської діяльності.
In modern educational realities of higher athletic education, which lean against humanism methodological basis, leading орієнтиром is the personality becoming of individual. To society necessary specialists, capable on the basis of integration of common to all mankind and professional values to realize the individual method of vital functions in a profession, oriented in the far of existent technologies, напрацьовувати own strategy of professional activity, really to estimate the possibilities and carry responsibility for the results of the labour. The analysis of scientific literature and own experience of teaching activity allowed to find out professionally meaningful qualities of future trainers-teachers from volley-ball, which are the aggregate of most substantial, in relation to their proof properties and descriptions which stipulate effective implementation by them certain professional functions and determine individual style of trainer's activity.