Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор на психоемоційний стан дітей 3-4 років

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пасічник, В.
dc.contributor.author Мельник, В.
dc.contributor.author Березовський, М.
dc.date.accessioned 2022-12-12T11:01:04Z
dc.date.available 2022-12-12T11:01:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пасічник В. Вплив програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор на психоемоційний стан дітей 3-4 років / В. Пасічник, В. Мельник, М. Березовський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 10 (155). – С. 120-123. – DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.10(155).27 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38555
dc.description.abstract Мета дослідження: визначити вплив фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор на психоемоційний стан дітей 3-4 років. Методи дослідження: аналіз, узагальнення та систематизація даних науково- методичної літератури; педагогічний формувальний експеримент, спостереження, методи психодіагностики, методи математичної статистики. Матеріал: в експерименті взяли участь 57 дітей (29 дівчаток та 28 хлопчиків). До експериментальної групи (ЕГ) увійшли 15 дівчаток і 14 хлопчиків, до контрольної (КГ) – 14 дівчаток і 14 хлопчиків. Установлено, що наприкінці формувального експерименту показники психоемоційного стану поліпшилися в дітей обох груп, проте на достовірному рівні лише в ЕГ (p<0,05). uk
dc.description.abstract The modern system of physical education of preschool children provides for the use of a wide range of mobile games, including Ukrainian folk games. Ukrainian folk mobile games, created by a consistent change of age and social roles, have a great potential for the comprehensive development of a preschool child, as they most fully reflect the way of life and customs of our people, their way of life, the level of Ukrainians' ideas about the world, elements of national everyday and military operations The process of teaching Ukrainian folk mobile games to preschoolers provides an opportunity to familiarize children with folk customs, traditions, and rituals, and promotes the upbringing of children with national pride and a sense of patriotism. The purpose of the study: to determine the impact of physical education classes using folk games on the psycho- emotional state of children 3-4 years old. Research methods: analysis, generalization and systematization of data from scientific and methodical literature; pedagogical formative experiment, observation, methods of psychodiagnostics, methods of mathematical statistics. Material: 57 children (29 girls and 28 boys) took part in the experiment. The experimental group (EG) included 15 girls and 14 boys, the control group (CG) included 14 girls and 14 boys. It was established that at the end of the formative experiment, the indicators of psycho-emotional state improved in children of both groups, but at a reliable level only in EG (p<0.05). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject психоемоційний стан uk
dc.subject діти 3-4 років uk
dc.subject народні ігри uk
dc.subject psycho-emotional state uk
dc.subject children 3-4 years old uk
dc.subject folk games uk
dc.title Вплив програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор на психоемоційний стан дітей 3-4 років uk
dc.title.alternative The influence of the program of physical education and health classes using folk games on the psycho-emotional state of children 3-4 years of age uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу