Abstract:
Колективна наукова монографія орієнтована на дослідників-науковців, педагогів, методистів-освітян, адміністраторів та керівників ЗВО та зацікавлених працедавців, представників різних соціальних груп, здобувачів освіти та учасників освітньо-наукових проектів. Монографія буде корисною для адміністраторів вищої школи при реалізації освітньої політики, екологічної квалітологічної, екологічної безпеки освітньо-наукових систем як соціокультурних форм забезпечення підготовки перепідготовки підвищення кваліфікації та стажування як майбутніх фахівців так і знаних професіоналів їх професійного розвитку та забезпечення пролонгованої зайнятості впродовж життя шляхом продуктивного функціонування післядипломної освіти. Обґрунтовано неодивергентне бачення у модернізованих підходах тлумачення парадигми сталості у сфері освіти, науки й інноватики; актуалізовано розвиток правової компетентності адміністраторів вищої школи у системі післядипломної освіти; встановлено необхідність формування екологічної компетентності майбутніх архітекторів як соціально-педагогічна проблема; визначено імперативи сталого розвитку в контексті соціокультурної місії університету; здійснено аналіз теоретико-методичних аспектів професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління та семантичних аспектів забезпечення комунікативних компетентностей зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти; конкретизовано методологічні засади організації процесу підготовки майбутніх менеджерів з компетентностями безпеки в умовах глобальних ризиків; розлого розглянуто інформаційно-комунікаційні технології в системі управління ЗВО; вивчено особливості освітньо інтеграції як пріоритетної складової продуктивного навчання у ЗЗСО; схарактеризовано сучасні нормативно-правові акти в організації освітнього процесу вищої школи; структуровано педагогічні аспекти трансверсальних здібностей майбутніх менеджерів індустрії гостинності; розкрито теоретико-методичні особливості глобалізаційного розвитку освітньо-наукових систем та організації освітнього процесу із використанням мобільних технологій; розроблено науково-методичне забезпечення курсу «Е-навчання» в віддалених умовах організації професійної підготовки педагогів професійного навчання; здійснено теоретичне і методичне обґрунтування соціальних запитів на професійну підготовку фахівців у сфері економіки природокористування та енергетичного менеджменту; розкрито методика навчання ментальної арифметики учнів 5-6 класів із застосуванням онлайн-платформи; характеристики сучасної підготовки майбутніх фахівців автотранспортної галузі у коледжах в умовах компетентнісного підходу.