У теоретичній статті досліджено аспекти затребуваності іншомовної підготовки майбутніх фахівців у вимірі сьогодення. Зазначено, що опановані знання із фаху набувають ваги в подальшій професійній активності разом із застосуванням практичних умінь і навичок, що є базою діяльнісного вияву здобутої освіти. Наголошено на важливості здійснення іншомовної підготовки як невід’ємної частини професійної підготовки здобувача. Сфокусовано увагу на тому, що іншомовна підготовка є одним із актуалітетів сучасного науково-педагогічного дискурсу. Зауважено, що в змісті іншомовної підготовки відображаються чинники реалізації професійного іншомовного мовленнєвого потенціалу в площині міжкультурної комунікації. Проаналізовано сутність понять «підготовка», «іншомовна підготовка», «інженер» як базових конструктів даного дослідження. Аргументовано значущість забезпечення кібербезпеки в контексті сучасних викликів. Окреслено сферу професійної діяльності інженера із кібербезпеки. Висвітлено компетентності, розвиток яких зумовлює необхідність володіння іноземними мовами як у процесі здобуття фаху в галузі кібер-безпеки, так і в майбутній професійній реалізації. Виокремлено думки здобувачів спеціальності 125 «Кібербезпека» щодо сутності іншомовної підготовки в контексті здобуття вищої освіти в технічному університеті. З’ясовано, що студенти асоціюють іншомовну підготовку переважно зі специфікою фаху й потребою розумітися в іншомовній інформації з галузі кібербезпеки. Установлено необхідність чіткішого розуміння студентами змісту опанування іноземних мов у площині іншомовної підготовки і чинників практичної реалізації іншомовного мовленнєвого потенціалу. Підсумовано, що специфіка іншомовної підготовки майбутніх інженерів із кібербезпеки потребує подальшого ретельного опрацювання.
The theoretical article considers the aspects of demand for foreign language training of future specialists in today's dimen-sion. The importance of foreign language training as an integral part of the applicant's professional training is emphasized. Attention is focused on the fact that foreign language training is one of the topical issues of modern pedagogical discourse. It has been noted that the content of foreign language training reflects the factors of realizing professional foreign language speaking potential in the plane of intercultural communication. The essence of the concepts «training», «foreign language training», «engineer» as the basic constructs of this study has been analyzed. The importance of ensuring cybersecurity in the context of modern challenges is argued. The sphere of professional activity of a cyber security engineer is outlined. The competencies, the development of which necessitates mastery of foreign languages both in the process of acquiring a cybersecurity specialty and in future professional implementation, are highlighted. The opinions of the students of the specialty 125 «Cybersecurity» regarding the essence of foreign language training in the context of obtaining higher education are highlighted. It has been found that the applicants associate foreign language mainly with the specifics of the profession and the need to understand information in a foreign language regarding the field of cybersecurity. The necessity for a clearer understanding by students the content of mastering foreign languages in the field of foreign language training has been established. It has been concluded that the specifics of foreign language training of future cyber security engineers require further thorough elaboration.