Цілісна система формування здорового способу життя й культури здоров’я школярів у загальноосвітніх навчальних закладах спостерігається переважно лише на рівні теорії, а не практики. Виявлено, що сучасні школярі дезінформовані у питаннях формування й збереження здоров’я; в них відсутнє цілісне уявлення про формування культури здоров’я. Визначено, що предмети оздоровчого спрямування є невід’ємним компонентом збереження, зміцнення й формування здоров’я школярів. Розкрито особливості дисциплін оздоровчого спрямування в загальноосвітньому закладі. Доведено, що на сьогодні існує гостра проблема у виробленні єдиної концепції щодо збереження, зміцнення й формування здоров’я школярів.
Holistic system of a healthy lifestyle and health culture of schoolchildren in secondary schools mainly observed only at the level of theory rather than practice. Revealed that modern schoolchildren are misinformed in the formation and preservation of health, they do not have a holistic view of building health culture. It was determined that the subjects of healthy direction are an integral component of conservation, health promotion and health of schoolchildren. The features of disciplines improving orientation in educational institution. It is proved that today there is an urgent need for a unified concept of savings, health promotion and health of schoolchildren.