У статті розкрито сутність аксіологічного підходу до професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у галузі освіти. Аксіологізація визначається одним із пріоритетних напрямів сучасного етапу освітнього розвиту. Це передбачає актуалізацію у змісті підготовки фахівця системи цінностей з урахуванням необхідності збереження цінностей освіти і нагромаджених вітчизняною школою та педагогічною наукою традицій і досвіду.
В статье раскрыта сущность аксиологического похода, указано на его роль в профессионально-педагогической подготовке будущий спецмалистов. Аксиологизации определяется одним из приоритетных направлений современного этапа образовательного развитую. Это предполагает актуализацию в содержании подготовки специалиста системы ценностей с учетом необходимостиих сохранения образования и накоплення в отечественной школе и педагогической наукой традиций и опыта.
The essence of the axiological approach to the future teacher’s professional and pedagogical training is revealed in the article. Axiologization is defined as one of the priority areas of the current stage of educational development. This implies actualization in the content of the training of the specialist of the value system, taking into account the need to preserve the values of education and accumulated by the national school and pedagogical science of traditions and experience.