Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка вчителів як чинник формування наукової картини світу школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Леся Леонідівна
dc.contributor.author Прокоф’єв, Євген Геннадійович
dc.date.accessioned 2022-11-25T09:39:55Z
dc.date.available 2022-11-25T09:39:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Макаренко, Л. Л. Підготовка вчителів як чинник формування наукової картини світу школярів / Л. Л. Макаренко, Є. Г. Прокоф’єв // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХIV (124). – С. 123-132. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38344
dc.description.abstract У статті доведено, що одним із визначних чинників формування наукової картини світу учнів є підготовка вчителя, та проаналізовано причини, через які цей процес у загальноосвітніх школах України в кінці XX століття знаходився не на належному рівні. Обґрунтована неподільність професійної культури вчителя на загальну і спеціальну. Полемізуючи з відомими дослідниками проблеми професійного становлення педагога, автор пропонує її тлумачення з огляду на необхідність розвитку аксіологічних та рефлексивних механізмів свідомості фахівця. Розглянуто суть особистісно орієнтованого підходу до учнів, охарактеризовано особистісно орієнтовані форми, види й методи позакласної роботи з біології, дано рекомендації щодо реалізації особистісно орієнтованого підходу під час проведення предметних тижнів, проаналізовано їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності школярів. uk
dc.description.abstract В статье показано, что одним из наиболее важных факторов формирования научной картины мира учеников является подготовка учителя, и проанализированы причины, из-за которых этот процесс в общеобразовательных школах Украины в конце XX столетия находился не на надлежащем уровне. Обосновывается неделимость профессиональной культуры учителя на общую и специальную. Полемизируя с известными исследователями проблемы профессионального становления педагога, автор предлагает ее интерпретацию с точки зрения необходимости развития аксиологических и рефлексивных механизмов сознания специалиста.В статье рассмотрена суть личностно ориентированного подхода к учащимся, охарактеризованы личностно ориентированные формы, даны рекомендации относительно реализации личностно ориентированного подхода во время проведения предметных недель, проанализировано их влияние на активизацию познавательной деятельности школьников. uk
dc.description.abstract The article showed that one of the most important factors of formation of scientific outlook of pupils was the factor of the teacher's preparation. The article analyzed the reasons why this process at the secondary schools in Ukraine wasn't on the high level at the end ofthe XX-th century. The indivisibility of teacher's professional culture into a general and a special one is proved. Polemizing with the well-known researchers ofthe problem of teachers professional forming, the author offers its interpretation on the assumption of necessary development of value and reflexive mechanisms of specialist's consciousness. Essence of personality oriented approach to pupils was considered in the article. Personality oriented forms, recommendations concerning realization of personality oriented approach in the process of subject weeks carrying out were given and their influence on pupils' cognitive activity activization was analyzed in this article. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject підготовка вчителя uk
dc.subject формування у школярів наукової картини світу uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійна культура uk
dc.subject соціальний та особистісний феномен uk
dc.subject особистісно орієнтований підхід uk
dc.subject особистісно орієнтовані форми uk
dc.subject проведення предметних тижнів uk
dc.subject подготовка учителей uk
dc.subject формирование у школьников научной картины мира uk
dc.subject профессиональная деятельность uk
dc.subject профессиональная культура uk
dc.subject социальный и личностный феномен uk
dc.subject личностно ориентированный подход uk
dc.subject личностно ориентированные формы uk
dc.subject проведение предметных недель uk
dc.subject teachers' training uk
dc.subject formation of scientific outlook of pupils uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professional culture uk
dc.subject personal and social phenomena uk
dc.subject personality oriented approach uk
dc.subject personality oriented forms uk
dc.subject the process of subject weeks carrying out uk
dc.title Підготовка вчителів як чинник формування наукової картини світу школярів uk
dc.title.alternative Подготовка учителей как фактор формирования научной картины мира школьников uk
dc.title.alternative Preparation of teachers as factor of forming of scientific picture of the world of schoolboys uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу