Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи використання професійно-орієнтованих технологій навчання майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джога, Ольга Валентинівна
dc.date.accessioned 2022-11-23T08:46:17Z
dc.date.available 2022-11-23T08:46:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Джога, О. В. Принципи використання професійно-орієнтованих технологій навчання майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Джога // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХIV (124). – С. 60-66. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38334
dc.description.abstract Робота присвячена обґрунтуванню (на підставі цілісного наукового аналізу проблеми технологізації вищої освіти) необхідності застосування професійно-орієнтованих технологій навчання та експериментальній перевірці їх ефективності у процесі фахової підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Для вирішення поставлених завдань у роботі визначені та розкриті принципи застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у підготовці майбутніх фахівців, провідними серед яких є: системної цілісності; діагностичної, диференційованої цілеспрямованості; стимулювання й мотивації позитивного ставлення студентів до навчання; гнучкого алгоритму та варіативності навчання; професійної доцільності; синергетичної інформаційної підтримки навчання; визначено та схарактеризовано організаційно-педагогічні умови ефективності використання професійно-орієнтованих технологій навчання (нормативно-правові, організаційні, інформаційні, навчально-методичні, кадрові, мотиваційні, матеріально-технічні, фінансові); визначено теоретичну сутність поняття “організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованої технології навчання”. uk
dc.description.abstract Работа посвящена обоснованию (на основании целостного научного анализа проблемы технологизации высшего образования) необходимости применения профессионально-ориентированных технологий обучения и экспериментальной проверке их эффективности в процессе профессиональной подготовки студентов в высших учебных заведениях. Для решения поставленных задач в работе определены и раскрыты принципы применения профессионально-ориентированных технологий обучения в подготовке будущих специалистов, ведущими среди которых являются: системной целостности; диагностической, дифференцированной целеустремленности; стимулирования и мотивации положительного отношения студентов к обучению; гибкого алгоритма и вариативности обучения; профессиональной целесообразности; синергетической информационной поддержки обучения; определены и охарактеризованы организационно-педагогические условия эффективности использования профессионально-ориентированных технологий обучения (нормативно-правовые, организационные, информационные, учебно-методические, кадровые, мотивационные, материально-технические, финансовые); определены теоретическую сущность понятия “организационно-педагогические условия применения профессионально-ориентированной технологии обучения”. uk
dc.description.abstract Thesis is devoted to the study (based on a holistic scientific analysis of the problem technologizing higher education) need to use a professionally-oriented learning technologies and experimental verification of their effectiveness in the professional training of students in universities. To achieve the objectives of the work by applying the principles disclosed and professionally oriented technology training to prepare future professionals, leading among which are: the integrity of the system; diagnostic, differential focus; stimulate and motivate students positive attitudes to learning; flexible algorithm and variability studies; professional expediency; synergy promoted learning; identified and are characterized pedagogical conditions the efficiency of vocational-oriented learning technologies (legal, organizational, informational, teaching, recruitment, motivation, logistical, financial); Theoretical essence of the concept of “organizational and pedagogical conditions of use professionally-oriented technology education”. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject професійно-орієнтовані технології навчання uk
dc.subject вищий навчальний заклад uk
dc.subject майбутній фахівець uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject профессионально-ориентированные технологии обучения uk
dc.subject вуз uk
dc.subject будущий специалист uk
dc.subject учебный процесс uk
dc.subject инновационные технологии uk
dc.subject professional-focused technology training uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.subject the future specialist training process uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.title Принципи використання професійно-орієнтованих технологій навчання майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах uk
dc.title.alternative Принципы использования профессионально-ориентированных технологий обучения будущих специалистов в высших учебных заведениях uk
dc.title.alternative Principles of the use of the professionally-oriented technologies of teaching of future specialists are in higher educational establishments uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу