Робота присвячена обґрунтуванню (на підставі цілісного наукового аналізу проблеми технологізації вищої освіти) необхідності застосування професійно-орієнтованих технологій навчання та експериментальній перевірці їх ефективності у процесі фахової підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Для вирішення поставлених завдань у роботі визначені та розкриті принципи застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у підготовці майбутніх фахівців, провідними серед яких є: системної цілісності; діагностичної, диференційованої цілеспрямованості; стимулювання й мотивації позитивного ставлення студентів до навчання; гнучкого алгоритму та варіативності навчання; професійної доцільності; синергетичної інформаційної підтримки навчання; визначено та схарактеризовано організаційно-педагогічні умови ефективності використання професійно-орієнтованих технологій навчання (нормативно-правові, організаційні, інформаційні, навчально-методичні, кадрові, мотиваційні, матеріально-технічні, фінансові); визначено теоретичну сутність поняття “організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованої технології навчання”.
Работа посвящена обоснованию (на основании целостного научного анализа проблемы технологизации высшего образования) необходимости применения профессионально-ориентированных технологий обучения и экспериментальной проверке их эффективности в процессе профессиональной подготовки студентов в высших учебных заведениях. Для решения поставленных задач в работе определены и раскрыты принципы применения профессионально-ориентированных технологий обучения в подготовке будущих специалистов, ведущими среди которых являются: системной целостности; диагностической, дифференцированной целеустремленности; стимулирования и мотивации положительного отношения студентов к обучению; гибкого алгоритма и вариативности обучения; профессиональной целесообразности; синергетической информационной поддержки обучения; определены и охарактеризованы организационно-педагогические условия эффективности использования профессионально-ориентированных технологий обучения (нормативно-правовые, организационные, информационные, учебно-методические, кадровые, мотивационные, материально-технические, финансовые); определены теоретическую сущность понятия “организационно-педагогические условия применения профессионально-ориентированной технологии обучения”.
Thesis is devoted to the study (based on a holistic scientific analysis of the problem technologizing higher education) need to use a professionally-oriented learning technologies and experimental verification of their effectiveness in the professional training of students in universities. To achieve the objectives of the work by applying the principles disclosed and professionally oriented technology training to prepare future professionals, leading among which are: the integrity of the system; diagnostic, differential focus; stimulate and motivate students positive attitudes to learning; flexible algorithm and variability studies; professional expediency; synergy promoted learning; identified and are characterized pedagogical conditions the efficiency of vocational-oriented learning technologies (legal, organizational, informational, teaching, recruitment, motivation, logistical, financial); Theoretical essence of the concept of “organizational and pedagogical conditions of use professionally-oriented technology education”.