У статті проаналізовано та визначено поняття “дидактичні принципи”, а також розглянуто можливості дидактичних принципів формування управлінської культури у майбутніх менеджерів туризму. Висвітлено сучасний стан досліджуваної проблеми в науковій літературі. Сформульовано мету вивчення дидактичних принципів. Розкрито загальнодидактичні та специфічні принципи навчання. Подано теоретичну характеристику дидактичних принципів. Виявлено проблеми впливу дидактичних принципів на формування управлінської культури майбутніх менеджерів туризму. Обґрунтовані шляхи реалізації принципів навчання у підготовці менеджерів туризму.
В статье проанализированы и определены понятия “дидактические принципы”, а также рассмотрены возможности дидактических принципов формирования управленческой культуры будущих менеджеров туризма. Освещено современное состояние исследуемой проблемы в научной литературе.Сформулированая цель изучения дидактических принципов. Раскрыто общедидактические и специфические принципы обучения. Подано теоретическую характеристику дидактических принципов. Выявлены проблемы влияния дидактических принципов на формирование управленческой культуры будущих менеджеров туризма. Обоснованные пути реализации принципов обучения в подготовке менеджеров туризма.
The concept of “didactical principles” has been analyzed and defined in this article, and the possibilities of development of didactical principles of managerial culture for future tourism managers have been considered. The actual status of the analyzed question in the scientific literature has been described. The purpose of the didactical principles study has been stated. Common didactic and particular principles of study have been disclosed. The theoretical characteristics of didactical principles have been presented. The problems of didactical principles influence on the managerial culture development for future tourism managers have been identified. The ways of study principles realization in the process of tourism managers education have been substantiated.