У статті обґрунтовано необхідність розробки науково обґрунтованої технології педагогічного контролю студентів із використанням сучасних інфокомунікаційних технологій, заснованої на урахуванні специфіки обраного виду фізичних вправ та морфофункціонального статусу тих хто займається,. Метою дослідження є розробка технології індивідуального оцінювання навчальних досягнень студентів у процесі фізичного виховання в умовах спортивної секції з баскетболу. Методологія дослідження полягає у вивченні впливу морфофункціональних та рухових показників на успішність навчання баскетболу та визначенні на основі цієї залежності математичних моделей належних норм технічної підготовленості у баскетболі здобувачів вищої освіти відповідно до статі та прогностичних предикторів - інформативних морфологічних, функціональних та рухових параметрів, що найбільше здійснюють вплив на результативність у баскетболі. Визначено підґрунтя для індивідуалізації оцінювання навчальних досягнень та розрахунку індивідуально можливих норм технічної підготовленості студентів в умовах секційних занять з баскетболу та на цій основі розроблено комп’ютерну програму «Електронний облік навчальних досягнень здобувачів вищої освіти (спортивна секція з баскетболу)». Представлено програмне забезпечення для педагогічного контролю студентської молоді на заняттях з баскетболу, що дозволяє здійснювати автоматичне оцінювання навчальних досягнень виходячи з індивідуальних можливостей, описано процедуру її використання у процесі фізичного виховання.
The article substantiates the need to develop a scientifically based technology of pedagogical control of students using modern information and communication technologies, based on taking into account the specifics of the chosen type of physical exercise and the morphofunctional status of those who do it. The purpose of the study is to develop a technology for individual assessment of students' educational achievements in the process of physical education in the conditions of the basketball sports section. The research methodology consists in studying the influence of morphofunctional and motor indicators on the success of basketball training and determining, based on this dependence, mathematical models of appropriate standards of technical preparation in basketball of higher education applicants according to gender and prognostic predictors - informative morphological, functional and motor parameters that have the greatest influence on performance in basketball. The basis for the individualization of the assessment of educational achievements and the calculation of individually possible standards of technical preparation of students in the conditions of sectional basketball classes was determined, and on this basis, the computer program "Electronic record of educational achievements of higher education students (sports basketball section)" was developed. Software for pedagogical control of student youth in basketball classes is presented, which allows for automatic assessment of educational achievements based on individual capabilities, the procedure for its use in the process of physical education is described.