У статті описується залучення студентів-першокурсників до роботи у проблемній групі ««Шляхами визначних місць шедевру світового кіно «Римські канікули»,які навчаються за спеціальністю «Географія» з додатковою спеціалізацією «Організатор туристсько-краєзнавчої діяльності». Представлено результат науково-дослідницької діяльності студентів-географів наприкінці навчального 2020/21 року, представлений в одинадцяти публікаціях (одна стаття прийнята до друку), загальним обсягом 7,20 друкованих сторінок за такими підтемами: 1) Палац Бранкаччіо у кінострічці «Римські канікули» (1953), 2) Римський Форум і «Римські канікули», фільм, який увійшов в історію кіномистецтва, 3) ФонтанТреві та кінострічка «Римські канікули», 4) Площа Іспанії в Римі та фільм "Римські канікули", 5) Англійські поети-романтики Джон Кітс і Персі Біше Шеллі в Римі та легендарний фільм "Римські канікули", 6) Іспанські сходи в Римі та фільм «Римські канікули» (1953), 7) Місце зйомок фільму "Римські канікули" в Римі: Trinità dei Monti, 8) Пантеон. Пелюстки троянд і кінострічка «Римські канікули», 9) Колізей у фільмі «Римські канікули» (1953), 10) "О, Тибр, батько Тибр!" та фільм "Римські канікули" (1953), 11) Місця зйомок фільму «Римські канікули» (1953) в Римі: річка Тибр.
Звертається увага на те, що у процесі викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу, до якого належить іноземна мова, студентів можна активно залучати і до роботи в наукових гуртках, проблемних групах при кафедрі іноземних мов, до виконання проєктів, виконуючи індивідуально чи в групі науково-дослідну роботу, яка розглядається як один із засобів формування професійної компетентності майбутнього випускника.
Автор розглядає кінематографічну тематику в аспекті інноваційної системи, яка слугує формуванню професійно орієнтованого іншомовного освітнього середовища, а також і як засіброзвитку як один із засобів формування професійної, іншомовної, лінгвосоціокультурної, інформаційної, трансверсальних компетентностей у студентів у процесі вивчення іноземної мови в умовах закладу вищої освіти.
The article describes the involvement of first-year students in the work of the problem group "On the way to the famous places of the masterpiece of the world cinema "Roman Hokiday", who get the specialty "Geography" with the additional specialization "Organizer of tourist and local history activities". The result of the scientific research activities of Geography students at the end of the 2020/21 academic year is given: presented in eleven publications (one article accepted for publication), with a total volume of 7.20 printed pages on the following subtopics: 1) Palazzo Brancaccio in the film "Roman Holiday" (1953), 2) Roman Forum and "Roman Holiday", a movie that made the History of Cinema, 3) The Trevi Fountain and The Movie "Roman Holiday", 4) The Spanish Square in Rome and movie Roman Holiday, 5) English Romantic Poets John Keats and Percy Bysshe Shelley in Rome and the Legendary Movie "Roman Holiday", 6) Spanish Steps in Rome and movie Roman Holiday (1953), 7) Spanish Steps in Rome and movie "Roman Holiday" (1953), 7) 'Roman Holiday' filming locations in Rome: Trinità dei Monti , 8) The Pantheon. Rose Petals and the Film "Roman Holiday", 9) The Colosseum in the film «Roman Holiday» (1953), 10) "Oh, Tiber, Father Tiber!" and movie Roman Holiday (1953), 11) "Roman Holiday" (1953) filming locations in Rome: Tiber River.
The author stresses that in the process of teaching subjects of the social and humanitarian cycle, to which a foreign language belongs, students can be actively involved in working in scientific circles, problem groups at the department of foreign languages, in the implementation of projects, performing individually or in a group of scientific research work, which is considered as one of the means of forming the professional competence of the future graduate.
The author considers the cinematographic subject from the aspect of innovative system that serves to forming professionally oriented foreign language educational environment, as well as a means of development as one of the means of forming professional, foreign language, linguistic and sociocultural, informational, transversal competences in students in the process of foreign language learning in the conditions of higher educational institution.