Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, А.Л.
dc.date.accessioned 2013-10-16T19:28:21Z
dc.date.available 2013-10-16T19:28:21Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Тимошенко А.Л. Соціальна реклама як фактор соціалізації / А.Л. Тимошенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 11 : Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. - Вип. 1(23). – С. 151-158 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3816
dc.description.abstract У даній статті розглядаються актуальні питання використання соціальної реклами в якості фактора соціалізації. ru_RU
dc.description.abstract This article discusses the issues of the use of social advertising as a factor of socialization. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject соціальна реклама ru_RU
dc.subject соціалізація ru_RU
dc.subject social advertising ru_RU
dc.subject socialization ru_RU
dc.title Соціальна реклама як фактор соціалізації ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу