Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні засади діяльності закладів вищої освіти України, щодо впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іваненко, Г. О.
dc.contributor.author Білецька, В. В.
dc.contributor.author Петрова, Н. В.
dc.contributor.author Літвінова, К. Ю.
dc.date.accessioned 2022-08-26T08:21:29Z
dc.date.available 2022-08-26T08:21:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Методологічні засади діяльності закладів вищої освіти України, щодо впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді / Г. О. Іваненко, В. В. Білецька, Н. В. Петрова, К. Ю. Літвінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 7 (152). – С. 62-65. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.7(152).15 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37833
dc.description.abstract За результатами проведеного дослідження визначені зміст та методологічні засади діяльності закладів вищої освіти України, щодо впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. У дослідженні взяли участь 12 фахівців галузі фізична культура і спорт, серед яких представники, таких закладів вищої освіти, як Національний університет фізичного виховання і спорту, Львівський державний університет фізичної культури імені І. Боберського, Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Харківська державна академія фізичної культури. Так, найбільш ефективними формами впровадження олімпійської освіти в освітній процес, експертами (n=12, W=0,72) були визначені лекції, семінарські заняття (67 балів), проведення конкурсів, олімпіад та брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту (59 балів) та проведення науково-практичних конференцій з тематики олімпійської освіти (50 балів). Також, експертами було визначено (n=12, W=0,71), що саме практичні методи (33 бали) є найбільш ефективними при інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів, наступними були відзначені словесні та наочні методи. uk
dc.description.abstract The purpose of research was to determine effective forms and methods of integration of issues of Olympic education into the educational process of student youth in higher education institutions of Ukraine. Methods of research – synthesis and analysis of scientific and methodological literature, documentary sources, synthesis and generalization, surveys, method of expert evaluations. According to the results of the study, the content and methodological principles of higher education institutions of Ukraine on the introduction of Olympic education in the educational process of student youth are determined. The study involved 12 specialists in the field of physical culture and sports, including representatives of such higher education institutions, as National University of Ukraine on Physical Education and Sport, Lviv State University of Physical Culture, Prydniprovska State Academy of Physical Culture and Sports, Kharkiv State Academy of Physical Culture. Thus, the most effective forms of implementing Olympic education in the educational process, experts (n=12, W = 0.72) identified lectures, seminars (67 points), competitions, Olympiads and brain-rings on the subject of Olympic education and Olympic sports (59 points) and holding scientific and practical conferences on Olympic education (50 points). Also, the experts determined (n=12, W = 0.71) that practical methods (33 points) are the most effective in integrating Olympic education into the educational process of students, the following were noted verbal and visual methods. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject форми та методи uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject олімпійська освіта uk
dc.subject студентська молодь uk
dc.subject forms and methods uk
dc.subject educational process uk
dc.subject Olympic education uk
dc.subject students uk
dc.title Методологічні засади діяльності закладів вищої освіти України, щодо впровадження олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді uk
dc.title.alternative Methodological principles of activity of in establishments of higher education of Ukraine regarding the introduction of Olympic education in the educational process of students uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу