Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні основи методики навчання учнів складанню і розв'язуванню фізичних задач у середній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павленко, Анатолій Іванович
dc.date.accessioned 2022-08-25T10:49:57Z
dc.date.available 2022-08-25T10:49:57Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation Павленко, Анатолій Іванович. Теоретичні основи методики навчання учнів складанню і розв'язуванню фізичних задач у середній школі : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (фізики) / Павленко Анатолій Іванович ; [наук. консультант Гончаренко Семен Устимович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1997. - 39 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37808
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні дається теоретико-методичне обгрунтування навчання учнів складанню і розв'язувашпо фізичних задач у середній школі. Розкриваються можливості відповідної діяльності учнів як навчально-пізнавального методу. Доведена продуктивність зформульованої теоретичної концепції для побудови моделі модульної стратегії пошуку розв'язку навчальних фізичних задач. Розроблена на цій основі раціональна методика навчання, необхідна з позиції фізики як науки і фізики як навчальної дисципліни, підтверджена практично. uk
dc.description.abstract В диссертационном исследовании дано теоретико-методическое обоснование обучения учащихся составлению и решению физичес- ких задач в средней школе. Раскрываются новые возможности соответствующей деятельности учащихся как учебно-познавательного метода. Доказана продуктивность сформулированой теоретической концепции для построения модели модульной стратегии поиска решения учебных физических задач. Разработанная на этой основе рациональная методика обучения, необходимая с позиции физики как науки и физики как учебной дисциплины, подтверждена практически. uk
dc.description.abstract Dissertation research presented theoretical-methodical sub- stantiation for teaching students to compile and solve physical problems in a secondary school. New posibilities for creative activities as learning-familiarizing method are being opened for students. The efficiency of formulated theoretical conception for creating the pattern of module strategy being studied. On this basis were developed the rational methods of teaching, required from the physics point of view as the science and physics as school subject and reinforced by illusrative examples. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject теорія uk
dc.subject навчальна фізична задача uk
dc.subject розв'язування uk
dc.subject складання uk
dc.subject методи uk
dc.subject моделювання uk
dc.subject модуль uk
dc.subject теория uk
dc.subject учебная физическая задача uk
dc.subject решение uk
dc.subject составление uk
dc.subject методы uk
dc.subject моделирование uk
dc.subject модуль uk
dc.subject theory uk
dc.subject training physical problem uk
dc.subject solving uk
dc.subject compiling uk
dc.subject methods uk
dc.subject modeling uk
dc.subject module uk
dc.title Теоретичні основи методики навчання учнів складанню і розв'язуванню фізичних задач у середній школі uk
dc.title.alternative Теоретические основы методики обучения учащихся составлению и решению физических задач в средней школе uk
dc.title.alternative Theoretical foumdamentals of methods of teaching students on compiling and solving physical problems in the secondary school uk
dc.type Abstract uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу