У дисертаційному дослідженні дається теоретико-методичне обгрунтування навчання учнів складанню і розв'язувашпо фізичних задач у середній школі. Розкриваються можливості відповідної діяльності учнів як навчально-пізнавального методу. Доведена продуктивність зформульованої теоретичної концепції для побудови моделі модульної стратегії пошуку розв'язку навчальних фізичних задач. Розроблена на цій основі раціональна методика навчання, необхідна з позиції фізики як науки і фізики як навчальної дисципліни, підтверджена практично.
В диссертационном исследовании дано теоретико-методическое обоснование обучения учащихся составлению и решению физичес- ких задач в средней школе. Раскрываются новые возможности соответствующей деятельности учащихся как учебно-познавательного метода. Доказана продуктивность сформулированой теоретической концепции для построения модели модульной стратегии поиска решения учебных физических задач. Разработанная на этой основе рациональная методика обучения, необходимая с позиции физики как науки и физики как учебной дисциплины, подтверждена практически.
Dissertation research presented theoretical-methodical sub- stantiation for teaching students to compile and solve physical problems in a secondary school. New posibilities for creative activities as learning-familiarizing method are being opened for students. The efficiency of formulated theoretical conception for creating the pattern of module strategy being studied. On this basis were developed the rational methods of teaching, required from the physics point of view as the science and physics as school subject and reinforced by illusrative examples.