Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні особливості проведення туристсько-краєзнавчої роботи в закладах загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Троценко, В. В.
dc.contributor.author Троценко, Т. Ю.
dc.date.accessioned 2022-08-25T08:18:29Z
dc.date.available 2022-08-25T08:18:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Троценко, В. В. Методологічні особливості проведення туристсько-краєзнавчої роботи в закладах загальної середньої освіти / В. В. Троценко, Т. Ю. Троценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 6 (151). – С. 157-161. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.6(151).34 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37798
dc.description.abstract Мета роботи полягає в систематизації та аналізі літературних даних щодо організаційно-методичних особливостей проведення туристсько-краєзнавчої роботи в школі, які є дієвим, ефективним засобом виховання розвиненої, творчої особистості. Результати сучасних наукових досліджень, свідчать, що накопичений значний як емпіричний, так і теоретико-методичний матеріал, який засвідчує, що використання різноманітних форм туристсько-краєзнавчої роботи забезпечує комплексний характер у навчанні, вихованні й оздоровленні учнівської молоді. Особливості проведення туристсько-краєзнавчої роботи пов’язані, насамперед, із удосконаленням навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи, систематизацією змісту, форм та основних завдань туристсько-краєзнавчої роботи в закладах загальної середньої освіти. На основі проведеного дослідження встановлено, що туристсько-краєзнавча діяльність має ефективний вплив на розвиток особистісного потенціалу школярів; є важливим напрямом організації позакласної та позашкільної освіти й виховання. Вона спрямована на залучення дітей до активної діяльності з вивчення історії рідного краю, довкілля, географії, історичних об’єктів і явищ соціального життя та на формування всебічно вихованої особистості. uk
dc.description.abstract The purpose of the work is to systematization and analysis of literature data reveals the organizational and methodological foundations of tourism and local lore work of schoolchildren, which are effective, efficient and very powerful means of educating a comprehensive and harmoniously developed creative personality of schoolchildren. The results of modern scientific research show that a significant amount of empirical and theoretical and methodological material has been accumulated, which shows that the use of various forms of tourism and local lore provides a comprehensive nature in the education, upbringing and rehabilitation of schoolchildren. The study of psychological and pedagogical foundations of tourist and local lore work is primarily related to improving the educational process of secondary school, systematization of content, forms and main tasks of tourist and local lore work of schoolchildren. On the basis of the conducted research it is established that tourist and local lore activity has an effective contribution to the development of personal potential of students; is an important direct extracurricular education and upbringing. It is aimed at involving children in active activities to study the history of the native land, environment, geography, historical places and phenomena of public life and the formation of a fully educated personality. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject школярі uk
dc.subject зміст uk
dc.subject форми uk
dc.subject завдання uk
dc.subject туристко-краєзнавча робота uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject schoolchildren uk
dc.subject content uk
dc.subject forms uk
dc.subject tasks uk
dc.subject tourist and land knowable activity uk
dc.subject educational process uk
dc.title Методологічні особливості проведення туристсько-краєзнавчої роботи в закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Methodological features of tourist and land knowable activity in general secondary education institutions uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу