Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Військово-патріотичне виховання здобувачів вищої освіти у процесі фізкультурно-масової роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимчик, М. В.
dc.contributor.author Линник, А. М.
dc.contributor.author Гуляєв, А. М.
dc.date.accessioned 2022-08-25T08:12:41Z
dc.date.available 2022-08-25T08:12:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тимчик, М. В. Військово-патріотичне виховання здобувачів вищої освіти у процесі фізкультурно-масової роботи / М. В. Тимчик, А. М. Линник, А. М. Гуляєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 6 (151). – С. 154-157. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.6(151).33 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37797
dc.description.abstract У статті розглядається аспекти військово-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти у процесі фізкультурно-масової роботи. Акцентовано, що досліджувана наукова проблема зумовлена в першу чергу тим, що в українському суспільстві наявна потреба у формуванні самодостатньої, цілеспрямованої, рішучої, здорової особистості, яка здатна брати участь у суспільно значущому житті, готова до фізичної і духовно-моральної стійкості, саможертви та захисту Батьківщини, усвідомлює свою роль у житті держави. У статті розкрито зміст військово-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти у процесі фізкультурно-масової роботи, який передбачав використання сукупності таких складових як: використання традиційного, нового й уточненого змісту занять з фізичної культури щодо військово-патріотичного виховання засобами військово-прикладної підготовки та військово-спортивних ігор; застосування поєднання ефективних освітніх методів; реалізація визначених педагогічних умов військово-патріотичного виховання; дотримання визначених компонентів (знання про патріотизм та військово-патріотичне виховання, бажання виявляти військово-патріотичну вихованість, готовність проявляти військово-патріотичну вихованість», уміння проявляти патріотизм та військово-патріотичну вихованість у поведінці) та відповідних показників військово-патріотичного виховання студентів. З’ясовано ефективність використання таких методів освітньої роботи як: бесіди та дискусії із здобувачами вищої освіти, викладачами з фізичного виховання, тренерами спортивних секцій; метод інтелектуальних ігор та особистого прикладу; переконання, роз’яснення, доручення, міжособистісного діалогу; перегляд та обговорення відео військово-патріотичного спрямування; метод позитивної перспективи та створення ситуацій успіху, заохочення. З’ясовано ефективність фізкультурно-масової роботи у контексті військово-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти. uk
dc.description.abstract The article considers aspects of military-patriotic education of graduates in the process of physical culture and mass work. It is emphasized that the researched scientific problem is primarily due to the fact that in Ukrainian society there is a need to form a self-sufficient, purposeful, determined, healthy person who is able to participate in socially significant life, ready for physical and spiritual stability, protection of the Motherland. is aware of its role in the life of the state. The article reveals the content of military-patriotic education of higher education students in the process of physical culture and mass work, which involved the use of a set of components such as: use of traditional, new and updated content of physical education classes on military-patriotic education by military sports games; application of a combination of effective educational methods; realization of certain pedagogical conditions of military-patriotic education; observance of certain components (knowledge of patriotism and military-patriotic upbringing, desire to show military-patriotic upbringing, readiness to show military-patriotic upbringing ", ability to show patriotism and military-patriotic upbringing in behavior) and relevant indicators of military-patriotic upbringing. The effectiveness of the use of such methods of educational work as: conversations and discussions with applicants for higher education, physical education teachers, coaches of sports sections; method of intellectual games and personal example; persuasion, explanation, assignment, interpersonal dialogue; watching and discussing military-patriotic videos; method of positive perspective and creation of situations of success, encouragement. The effectiveness of physical culture and mass work in the context of military-patriotic education of higher education students is clarified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject військово-патріотичне виховання uk
dc.subject здобувачі вищої освіти uk
dc.subject фізкультурно-масова робота uk
dc.subject військово-прикладна підготовка uk
dc.subject військово-спортивні ігри uk
dc.subject military-patriotic education uk
dc.subject applicants for higher education uk
dc.subject physical culture and mass work uk
dc.subject military-applied training uk
dc.subject military-sports games uk
dc.title Військово-патріотичне виховання здобувачів вищої освіти у процесі фізкультурно-масової роботи uk
dc.title.alternative Military-patriotic education of higher education students in the process of physical culture and mass work uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу