ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Терещенко, Марина Миколаївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-07-26T08:54:47Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T08:54:47Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Терещенко, М. М. Проблеми модернізації підготовки менеджерів з інновацій в контексті реформування системи освіти в Україні / М. М. Терещенко // Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки / гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ : Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 115 (12). – С. 329-333. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37686 | |
dc.description.abstract | Досліджується взаємозалежність між формуванням інноваційної моделі економіки України та розвитком системи професійної підготовки до управління інноваційною діяльністю та підвищенням її ефективності. Стверджується, що сучасні стратегії інноваційної модернізації залежать від управлінського потенціалу, в основі якого лежать людський, організаційний та інформаційний капітал, який напряму залежить від підготовки управлінських кадрів. Метою статті постає розкрити основні проблеми модернізації підготовки менеджерів з інновацій в контексті реформування системи освіти в сучасній Україні. Виділено основні відхилення від принципів ефективної підготовки, як то: надлишкова узагальненість цілей та змісту навчальних програм, порушення міждисциплінарного та компетентнісного підходів, відсутність доцільної та злагодженої взаємодії між освітою та сектором виробництва та підприємництва тощо. | uk |
dc.description.abstract | Correlation between the formation of an innovative model of Ukraine’s economy and the development of systems of professional training to the management of innovation and increase its efficiency has investigated. It is substantiated that current innovative modernization strategy depends on management capacity, which is based on human, organizational and information capital, which depends on management education. The study appears to reveal major problems upgrading training managers of innovation in the context of reforming the education system in modern Ukraine. The main deviation from the principles of effective training, such as: excessive generality objectives and content of training programs and competency abuse interdisciplinary approach, the lack of effective and coordinated interaction between education and business sectors and others. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавництво «Гілея» | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | менеджер | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | управління | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | manager | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.subject | management | uk |
dc.title | Проблеми модернізації підготовки менеджерів з інновацій в контексті реформування системи освіти в Україні | uk |
dc.title.alternative | Problems of upgrading training managers of innovation in the context of reforming the education system in Ukraine | uk |
dc.type | Article | uk |