Досліджується взаємозалежність між формуванням інноваційної моделі
економіки України та розвитком системи професійної підготовки до управління
інноваційною діяльністю та підвищенням її ефективності. Стверджується,
що сучасні стратегії інноваційної модернізації залежать від управлінського
потенціалу, в основі якого лежать людський, організаційний та інформаційний
капітал, який напряму залежить від підготовки управлінських кадрів.
Метою статті постає розкрити основні проблеми модернізації підготовки
менеджерів з інновацій в контексті реформування системи освіти в сучасній
Україні. Виділено основні відхилення від принципів ефективної підготовки,
як то: надлишкова узагальненість цілей та змісту навчальних програм,
порушення міждисциплінарного та компетентнісного підходів, відсутність
доцільної та злагодженої взаємодії між освітою та сектором виробництва та
підприємництва тощо.
Correlation between the formation of an innovative model of Ukraine’s economy
and the development of systems of professional training to the management of
innovation and increase its efficiency has investigated. It is substantiated that current
innovative modernization strategy depends on management capacity, which is based
on human, organizational and information capital, which depends on management
education. The study appears to reveal major problems upgrading training managers
of innovation in the context of reforming the education system in modern Ukraine. The
main deviation from the principles of effective training, such as: excessive generality
objectives and content of training programs and competency abuse interdisciplinary
approach, the lack of effective and coordinated interaction between education and
business sectors and others.