Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кочубей, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2022-07-19T11:19:26Z
dc.date.available 2022-07-19T11:19:26Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Кочубей, Н. Сучасне сприйняття дитинства : складність vs простота / Н. Кочубей // Вища освіта України. – 2012. - № 2. – С. 37-42. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37622
dc.description.abstract У статті дитинство розглядається як супернадскладний феномен, що потребує відповідної методології дослідження. Аналізуються основні ілюзії та хибні судження щодо дитини. Пропонується послуговуватися принципами постнекласичних практик та інактивованого пізнання у взаємодії з дитиною. uk
dc.description.abstract In the article, childhood is regarded as a super-overcomplicated phenomenon requiring the proper methodology of investigation; the main delusions and ill conceptions concerning the child are analyzed. Employing the principles of post-nonclassic practices and the inactivated cognition in cooperation with a child is suggested. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дитина uk
dc.subject дитинство uk
dc.subject складність uk
dc.subject постнекласичні практики uk
dc.subject a child uk
dc.subject childhood uk
dc.subject complexity uk
dc.subject post-nonclassic practices uk
dc.title Сучасне сприйняття дитинства : складність vs простота uk
dc.title.alternative The Modern Understanding of Childhood : Complexity versus Simplicity uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу