На основі аналізу специфіки основ них концептуально-теоретичних визначень поняття «технології освіти» зроблено висновок про те, що в процесі під
готовки нового вчителя як ключового суб’єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
On the basis of basic conceptually-theoretical definitions of concept «formation technologies» specific analysis, the conclusion is drawn that education and pedagogic technologies play an important role in integration and ordering of educational medium in the course of preparation of new teacher as the key subject of teaching and educational creativity; it is emphasized that the technological component of educational space mastered by students promotes complete definition of pedagogical process purposes, forming of the conforming procedures and means along with effective achievement
of these purposes, its revealing and reconstruction.