Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості становлення емпатії як елементу комунікативної здатності практичного психолога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федотюк, Тамара Іванівна
dc.date.accessioned 2022-07-18T10:51:04Z
dc.date.available 2022-07-18T10:51:04Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation Федотюк, Тамара Іванівна. Психологічні особливості становлення емпатії як елементу комунікативної здатності практичного психолога : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна і вікова психологія / Федотюк Тамара Іванівна ; [наук. керівник Чепелєва Наталія Василівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1997. - 19 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37602
dc.description.abstract Досліджувалося становлення комунікативної здатності практичного психолога. Встановлено, що рівень розвитку комунікативної здатності майбутнього практичного психолога безпосередньо пов’язаний з рівнем розвитку його емпатії і характеризує спрямованість фахівця на певний тип спілкування (монологічний чи діалогічний). Доведено статистичний взаємозв’язок емпатії з усіма компонентами комунікативної здатності. Намічено шляхи розвитку комунікативної здатності студентів в процесі їх професійної підготовки. uk
dc.description.abstract Formation of the practicing psychologist is related to the level of his empathy. It characterizes a specialist’s inclination towards a certain type of communication (monologue or dialogue). Statistical relationship between empathy and all other components of the communication capability has been proved. The ways of the development of communication capabilities of students in the course of their professional studies have been determined. uk
dc.description.abstract Изучалось становление коммуникативной пригодности практического психолога. Установлено, что уровень развития коммуникативной пригодности будущих практических психологов непосредственно связан с уровнем развития его эмпатии и характеризует направленность специалиста на определенный тип общения (монологический или диалогический). Доказана статистическая взаимосвязь эмпатии со всеми компонентами коммуникативной пригодности. Намечены пути развития коммуникативной пригодности студентов в процессе их профессиональной подготовки. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject шкільна психологічна служба uk
dc.subject шкільний практичний психолог uk
dc.subject комунікативна здатність uk
dc.subject емпатія uk
dc.subject професійно значущі якості особистості шкільного психолога uk
dc.subject school psychological service uk
dc.subject practicing school psychologist uk
dc.subject communication capability uk
dc.subject empathy uk
dc.subject professionally significant individual features of the school psychologist uk
dc.subject communication capability of the practicing psychologist has been the subject of this research uk
dc.subject It has been established uk
dc.subject школьная психологическая служба uk
dc.subject школьный практический психолог uk
dc.subject коммуникативная способность uk
dc.subject эмпатия uk
dc.subject профессионально значимые качества личности школьного психолога uk
dc.title Психологічні особливості становлення емпатії як елементу комунікативної здатності практичного психолога uk
dc.title.alternative Psychological features of the empathy formation as of the element of the communication capability of the future practicing psychologist uk
dc.title.alternative Психологические особенности становления эмпатии как элемента коммуникативной пригодности практического психолога uk
dc.type Abstract uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу