Досліджувалося становлення комунікативної здатності практичного психолога. Встановлено, що рівень розвитку комунікативної здатності майбутнього практичного психолога безпосередньо пов’язаний з рівнем розвитку його емпатії і характеризує спрямованість фахівця на певний тип спілкування (монологічний чи діалогічний). Доведено статистичний взаємозв’язок емпатії з усіма компонентами комунікативної здатності. Намічено шляхи розвитку комунікативної здатності студентів в процесі їх
професійної підготовки.
Formation of the practicing psychologist is related to the level of his empathy. It characterizes a specialist’s inclination towards a certain type of communication (monologue or dialogue). Statistical relationship between empathy and all other components of the communication capability has been proved. The ways of the development of communication capabilities of students in the course of their professional studies have been determined.
Изучалось становление коммуникативной пригодности практического психолога. Установлено, что уровень развития коммуникативной пригодности будущих практических психологов непосредственно связан с уровнем развития его эмпатии и характеризует направленность специалиста на определенный тип общения
(монологический или диалогический). Доказана статистическая взаимосвязь эмпатии со всеми компонентами коммуникативной пригодности. Намечены пути развития коммуникативной пригодности студентов в процессе их профессиональной подготовки.