ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Макаренко, Світлана Олегівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-07-18T08:46:11Z | |
dc.date.available | 2022-07-18T08:46:11Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Макаренко, С. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко // Вища освіта України. – 2012. – № 1. – С. 61-66. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37591 | |
dc.description.abstract | Позанавчальна діяльність у роботі з обдарованими дітьми розглядається у єдності з реальною суспільною практикою їх виховання. Підкреслюється, що позашкільна робота має ґрунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу, який передбачає всебічний розвиток обдарованості вихованців. | uk |
dc.description.abstract | Extra-curricular activities in the field of gifted children education are esteemed in their unity with the real social practice of upbringing. It is pointed out that extra-school work has to rely on the principles of differentiation and individualization of social upbringing process, which implies the comprehensive development of the talented pupils. | uk |
dc.description.abstract | Внеучебная деятельность в работе с одаренными детьми рассматривается в единстве с реальной общественной практикой их воспитания. Подчеркивается, что вне-школьная работа должна строиться на дифференциации и индивидуализации социально-воспитательного процесса, который предусматривает всестороннее развитие одаренности воспитанников. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | обдарованість | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | позанавчальна діяльність | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.title | Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей | uk |
dc.type | Article | uk |