Позанавчальна діяльність у роботі з обдарованими дітьми розглядається у єдності з реальною суспільною практикою їх виховання. Підкреслюється, що позашкільна робота має ґрунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу, який передбачає всебічний розвиток обдарованості вихованців.
Extra-curricular activities in the field of gifted children education are esteemed in their unity with the real social practice of upbringing. It is pointed out that extra-school work has to rely on the principles of differentiation and individualization of social upbringing process, which implies the comprehensive development of the talented pupils.
Внеучебная деятельность в работе с одаренными детьми рассматривается в единстве с реальной общественной практикой их воспитания. Подчеркивается, что вне-школьная работа должна строиться на дифференциации и индивидуализации социально-воспитательного процесса, который предусматривает всестороннее развитие одаренности воспитанников.