Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.contributor.author Силадій, Іван
dc.date.accessioned 2022-07-04T08:27:25Z
dc.date.available 2022-07-04T08:27:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 5-10. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37476
dc.description.abstract Дійсна демократизація освіти можлива лише на дискурсній основі, де кожен з учасників навчально-виховного процесу має можливість висловлювати власну думку, відстоювати її під час перманентних дискусій. Тому останнім часом особлива увага дослідників спрямована на вивчення педагогічного дискурсу. Головною метою цих досліджень є насамперед лінгвістичний аспект суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників дискурсу з огляду на його тлумачення як ситуативно й соціально визначеної мовленнєвої діяльності. Але розмаїті дискурсивні практики зумовлюють необхідність перегляду такого розуміння педагогічного дискурсу та перенесення ваги в його оцінці із суто лінгвістичного аналізу на соціальні фактори спілкування. Це спонукає до вивчення екстралінгвістичних факторів розгортання педагогічного дискурсу як мовної, комунікативної, ситуативної, особистісно й статусно орієнтованої компетенції, яка визначається усталеними в суспільстві сферами спілкування і соціальними інститутами. uk
dc.description.abstract True democratization of education is possible only on a discursive basis, where each participant in the educational process has the opportunity to express his or her own opinion, to defend it during permanent discussions. Therefore, in recent years the special attention of researchers is directed at the study of pedagogical discourse. The main purpose of these studies is, first of all, the linguistic aspect of the subject-subjective interaction of participants in the discourse in view of its interpretation as situational and socially determined speech activity. But diverse discursive practices lead to the need to revise such an understanding of pedagogical discourse and to shift weight in its assessment with a purely linguistic analysis of social factors of communication. This leads to the study of extra-linguistic factors in the development of pedagogical discourse as a linguistic, communicative, situational, personality and status-oriented competence, which is determined by the areas of communication and social institutions established in society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject педагогічний дискурс uk
dc.subject особливості педагогічного дискурсу uk
dc.subject елементи педагогічного дискурсу uk
dc.subject person uk
dc.subject education uk
dc.subject discourse uk
dc.subject pedagogical discourse uk
dc.subject peculiarities of pedagogical discourse uk
dc.subject elements of pedagogical discourse uk
dc.title Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях uk
dc.title.alternative Concept of the pedagogical discussion in modern scientific researches uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу