Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю : критерії та показники

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.contributor.author Панасенко, Елліна
dc.date.accessioned 2022-07-04T06:56:23Z
dc.date.available 2022-07-04T06:56:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю : критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко // Вища освіта України. – 2019. - №1. – С. 53-61. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37468
dc.description.abstract Модернізація системи моніторингу процесу професійної підготовки магістрів педагогічного профілю – одне з найактуальніших зав дань сьогодення для забезпечення цілісного оновлення і приведення професійної підготовки відповідно до тих змін, які відбуваються в соціальному, політичному, економічному, культурному просторі України, ураховуючи загальносвітові тенденції, а також упровадженням стратегії випереджувально го розвитку особистості. Конкретизовано науково­методичну базу дослідження моніторингу якості підготовки магістрів педагогічного профілю. Представлено характеристику критеріїв, показників моніторингу якості підготовки магістрів педагогічного профілю, які є оптимальними межовими точками сформованості професійної компетентності, якості освітнього процесу в закладі вищої освіти. uk
dc.description.abstract Modernization of the monitoring system for the process of a master`s degree in education is presented as one of the greatest challenges of the day in order to ensure holistic updating and bringing the professional training in line with those changes that are being introduced in the social, political, economic, cultural space of Ukraine, taking into account the global trends, as well as integrating strategies for the advance personality development. The scientific methodological basis of the study of the quality monitoring the master`s degree in education is revealed. The characteristic of the criteria, indicators of the quality monitoring the master`s degree in education, which are the optimal boundary points of the formation of the professional competence, the quality of the educational process in the higher educational institutions is presented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject модернізація uk
dc.subject система підготовки uk
dc.subject магістри педагогічного профілю uk
dc.subject моніторинг якості підготовки uk
dc.subject критерії uk
dc.subject показники якості підготовки магістрів педагогічного профілю uk
dc.subject modernization uk
dc.subject system for training uk
dc.subject masters in education uk
dc.subject quality monitoring uk
dc.subject criteria uk
dc.subject quality indicators for the master`s degree in education uk
dc.title Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю : критерії та показники uk
dc.title.alternative Quality monitoring a master`s degree in education : criteria and indicators uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу