Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2022-06-27T07:21:41Z
dc.date.available 2022-06-27T07:21:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2020. – №4. – С. 5-12. – DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.4(79).01 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37392
dc.description.abstract У статті аналізуються проблеми модернізації освіти в трансформаційному суспільстві, в якому перебуває Україна. Автор моделює контури освіти як відповідь на виклики завдань соціально-політичного життєоблаштування людей цього тривалого стану. Обстоюється ідея організованого суспільства, стратегічним завданням роз-будови якого є завдання підготовки (формування) його суб’єкта – розумної, творчої, креативної особистості, здатної взяти на себе відповідальність за радикальні суспільні зміни, обумовлені викликами часу. Основним механізмом підготовки такої особистості є освіта. Освіта долучає людину до фундаментальних знань, культури та соціального досвіду, формує її компетенції, виховує життєорієнтовані, гуманістичні цінності та інтегративний світогляд, а відтак – готує дієздатного суб’єкта перспективних інновацій. Облаштування освіти є стратегічним (і першочерговим) завданням суспільного розвитку. Освіта розглядається автором у тісній взаємодії з економікою і політикою, наукою, культурою і практикою. uk
dc.description.abstract Тhe article analyzes the problems of modernization of education in the transformational society in which today's Ukraine is. The author models the contours of education in response to the challenges of socio-political life of people of this long-term state. The idea of an organized society is defended, the strategic task of which is to prepare (form) its subject – a smart, creative, creative personality, able to take responsibility for radical social change due to the challenges of time. The main mechanism of training such a person is education. Education engages a person in fundamental knowledge, culture and social experience, forms his competencies, nurtures life-oriented, humanistic values and an integrative worldview, and thus prepares a capable subject of promising innovations. Education is a strategic (and priority) task of social development. Education is considered by the author in close cooperation with economics and politics, science, culture and practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject праця uk
dc.subject культура uk
dc.subject освіта uk
dc.subject наука uk
dc.subject соціальний досвід uk
dc.subject транзитне суспільство uk
dc.subject організація uk
dc.subject порядок uk
dc.subject man uk
dc.subject work uk
dc.subject culture uk
dc.subject education uk
dc.subject science uk
dc.subject social experience uk
dc.subject transit society uk
dc.subject organization uk
dc.subject order uk
dc.title Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства uk
dc.title.alternative Education in the strategy of building an organized society uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics