Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентністний підхід до професійного розвитку вчителів історичних дисциплін в умовах післядипломної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вановська, Інна Марківна
dc.date.accessioned 2022-06-20T11:59:17Z
dc.date.available 2022-06-20T11:59:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вановська, І. М. Компетентністний підхід до професійного розвитку вчителів історичних дисциплін в умовах післядипломної освіти / І. М. Вановська // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [упорядник Ю. І. Колісник-Гуменюк]. – Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2018. – Вип. 3. ‒ С. 52-57. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37347
dc.description.abstract Стаття призначена формуванню компетентнісного професійного розвитку вчителів історичних дисциплін. У статті визначено місце історичних дисциплін у формуванні освітніх компетентностей слухачів системи післядипломної освіти, окреслено оптимальні способи та методи для формування історичної компетентності на заняттях із історичних дисциплін, а саме: особистісно - діяльнісного підходу, проблемного підходу в навчанні, теорії застосування інноваційних технологій. У подальшому варто звернути увагу на використання сучасних методів та інструментів під час формування професійних компетентностей у слухачів на заняттях із історичних дисциплін. uk
dc.description.abstract The article is intended for the formation of competent professional development of teachers of historical disciplines. The article defines the place of historical disciplines in forming the educational competencies of postgraduate students, outlines the optimal methods and methods for forming historical competence in classes from historical disciplines, namely: personality-activity approach, problem approach in teaching, theory of application of innovative technologies. In the future, it is worth paying attention to the use of modern methods and tools during the formation of professional competencies in listeners in class on historical disciplines. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject історичні дисципліни uk
dc.subject післядипломна освіта uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject проект uk
dc.subject технології uk
dc.subject теорія та методологія uk
dc.subject слухачі uk
dc.subject historical disciplines uk
dc.subject postgraduate education uk
dc.subject competence uk
dc.subject project uk
dc.subject technology uk
dc.subject theory and methodology uk
dc.subject listeners uk
dc.title Компетентністний підхід до професійного розвитку вчителів історичних дисциплін в умовах післядипломної освіти uk
dc.title.alternative Competent approach to professional development of historical discipline teachers in consequences of postgraduate education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу