Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз сучасного рівня підготовленості викладачів професійно-художніх дисциплін у ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-06-20T11:42:08Z
dc.date.available 2022-06-20T11:42:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Колісник-Гуменюк, Ю. І. Аналіз сучасного рівня підготовленості викладачів професійно-художніх дисциплін у ЗВО / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. – Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2018. – Вип. 3. ‒ С. 68-82. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37342
dc.description.abstract Основною метою нашого дослідження була перевірка теоретичних і практичних знань педагогів ЗПТО і ЗВО щодо застосування інтерактивних методів навчання у сучасній професійній підготовці фахівців художнього профілю; розкриття сутності основних показників ефективності застосування інтерактивних технологій навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців; перевірка знань студентів до і після застосування інтерактивних технологій навчання. Ця мета зумовила характер основних завдань, що потребували вирішення в ході експерименту: розроблення діагностичного інструментарію; відстеження рівня готовності педагогів ЗПТО та викладачів ЗВО до самоосвіти та самовдосконалення; виявлення готовності педагогів ЗПТО та викладачів ЗВО до інноваційної діяльності; виявлення труднощів у прагненні педагогів ЗПТО та викладачів ЗВО до самовдосконалення; надання рекомендацій щодо підвищення професійної компетентності педагогів ЗПТО та викладачів ЗВО художнього профілю. uk
dc.description.abstract The main objective of our study was to test the theoretical and practical knowledge of the teachers of Vocational Education Institutions and Higher Education Institutions for the use of interactive teaching methods in the modern professional training of specialists in the artistic profile; disclosure of the essence of the main indicators of the effectiveness of the use of interactive learning technologies in the process of training future professionals; Verifying students' knowledge before and after the application of interactive learning technologies. This goal has determined the nature of the main tasks that needed to be addressed during the experiment: the development of diagnostic tools; monitoring of the level of readiness of the teachers of the Vocational Education Institutions and the teachers of the self-education for self-education and self-improvement; Identification of the readiness of Vocational Education Institutions teachers and professors of Higher Education Institutions to innovate; Identification of difficulties in the pursuit of Vocational Education Institutions teachers and self-improvement teachers; providing recommendations on improving the professional competence of the teachers of the Vocational Education Institutions and professors of artistic profiles. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject викладачі uk
dc.subject студенти uk
dc.subject самовдосконалення uk
dc.subject художній профіль uk
dc.subject критерії uk
dc.subject компоненти uk
dc.subject інтерактивні методи uk
dc.subject чинники uk
dc.subject фактори uk
dc.subject ЗВО художнього профілю uk
dc.subject ЗПТО uk
dc.subject teachers uk
dc.subject students uk
dc.subject self-perfection uk
dc.subject artistic profile uk
dc.subject criteria uk
dc.subject components uk
dc.subject interactive methods uk
dc.subject factors uk
dc.subject Vocational Education Institutions uk
dc.title Аналіз сучасного рівня підготовленості викладачів професійно-художніх дисциплін у ЗВО uk
dc.title.alternative Analysis of the current level of training of teachers of professional-artistic disciplines at higher education institutions uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу