ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нестерова, Тетяна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:33:43Z | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:33:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Нестерова, Т. І. Особливості розвитку психомоторних якостей у дітей молодших класів на уроках фізичної культури / Т. І. Нестерова // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : збірник наукових праць. - Львів – Кєльце, 2017. - Вип. 1. - С. 208-210. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37325 | |
dc.description.abstract | Розглядаючи фізичне виховання як процес цілеспрямованої зміни функціонального стану організму людини, необхідно зважати на біологічні властивості життєдіяльності, які пояснюють пристосованість до умов навколишнього середовища. В цей період спостерігається характерна зміна співвідношення процесів збудження й гальмування. Гальмування стає більш помітним, ніж у дошкільника. Але схильність до збудження ще дуже велика, звідси – непосидючість молодших школярів [1]. Свідома й розумна дисципліна, систематичність вимог дорослих є необхідними зовнішніми умовами формування в дітей нормального співвідношення процесів збудження і гальмування. Водночас до 7 років їхній загальний баланс відповідає новим вимогам до дисципліни, посидючості й витримки [2]. Таким чином, у молодших школярів відбувається значне зміцнення скелетно-м’язової системи, відносно стійкою стає серцево-судинна діяльність, більшої рівноваги набувають процеси нервового збудження й гальмування. | uk |
dc.description.abstract | Considering physical education as a process of purposeful change in the functional state of the human body, it is necessary to take into account the biological properties of life: which explain adaptability to the environment. During this period, a characteristic change in the relationship between the processes of excitation and inhibition is observed. Inhibition becomes more noticeable than that of a preschooler. But the tendency to excite is still very high, hence the instability of junior schoolchildren [1]. Conscious and rational discipline, systematic requirements of adults are necessary external conditions to form a balance of excitation and inhibition processes. At the same time, until the age of 7, their overall balance meets the new requirements of discipline, solidarity and endurance [2]. Thus, in junior pupils there is a significant strengthening of the musculoskeletal system, the cardiovascular activity becomes relatively stable, and the processes of nervous excitation and inhibition become more balanced. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | систематичність | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | гальмування | uk |
dc.subject | systematic | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | inhibition | uk |
dc.title | Особливості розвитку психомоторних якостей у дітей молодших класів на уроках фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Features of development of psychomotor qualities of junior pupils at physical education lessons | uk |
dc.type | Article | uk |