У статті розглядається значимість фітбол-аеробіки на заняттях з фізичного виховання студентів. Аналізується ефективність фітболу як засобу розвитку сили, гнучкості, витривалості та координації рухів. Досліджується фізіологічний вплив фітбол-аеробіки на організм тих, хто займається. Розглядається класифікація
вправ з м’ячем в залежності від поставлених задач і направленості. Мета статті полягає у теоретичному обґрунтуванні та доповненні авторської методики впровадження фітбол-аеробіки в освітній процес з фізичного виховання студентів. Для досягнення поставленої мети використовувались наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-педагогічної та навчально-методичної літератури, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. Обґрунтовано і доповнено методику навчання основних вправ з використанням фітболу для м’язів рук і поясу
верхніх кінцівок, для м'язів черевного преса і спини та для м’язів ніг. Представлено рекомендації і методичні прийоми щодо використання фітбол-аеробіки на заняттях для студентів з різною фізичною підготовленістю. Висновки. Вдосконалення рухових здібностей з використанням такого інвентарю, як фітбол має носити системний,
гармонійний та оздоровчий характер. Студентам необхідно знати, що найбільший ефект у підвищенні як розумової працездатності, так і профілактиці та корекції різних захворювань надають нетривалі циклічні навантаження з помірною інтенсивністю та силові вправи, пов'язані з проявом силової витривалості.
The article considers the importance of fitball aerobics in physical education classes for
students. The effectiveness of fitball as a means of developing strength, flexibility, endurance and coordination of movements is analyzed. The physiological effect of fitball aerobics on the body of those involved is studied. The classification of ball exercises
according to the tasks and direction is considered. The purpose of the article is to theoretically substantiate and supplement the author's method of introducing fitball aerobics in the educational process of physical education of students. To achieve this goal, the following research methods were used: analysis and generalization of scientific and pedagogical and educational literature, pedagogical observation, pedagogical experiment. The method of teaching basic exercises with the use of fitball for the muscles
of the arms and girdle of the upper extremities, for the muscles of the abdomen and back and for the muscles of the legs has been substantiated and supplemented. Recommendations and methods of using fitball aerobics in classes for students with
different physical fitness are presented. Conclusions. Improving motor skills with the use of equipment such as fitball should be systematic, harmonious and health-improving. Students need to know that the greatest effect in improving both mental performance and prevention and correction of various diseases have short-term cyclical loads of moderate intensity and strength exercises associated with the manifestation of strength endurance.