Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку і оцінювання рухових якостей учнів старшого шкільного віку на уроках фізичної культури з футболу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синіговець, В. І.
dc.contributor.author Синіговець, Л. І.
dc.contributor.author Дісковський, В. І.
dc.date.accessioned 2022-06-07T12:13:03Z
dc.date.available 2022-06-07T12:13:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Синіговець В. І. Методика розвитку і оцінювання рухових якостей учнів старшого шкільного віку на уроках фізичної культури з футболу / В. І. Синіговець, Л. І. Синіговець, В. І. Дісковський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 4 (149). – С. 107-113. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.4(149).24 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37221
dc.description.abstract Методика розвитку і оцінювання рухових якостей на уроках фізичної культури учнів є основним фактором для отримання інформації про стан їх фізичної підготовленості. Педагогічний контроль за рівнем розвитку рухових якостей учнів старшого шкільного віку на уроках фізичної культури з футболу сприяє підвищенню ефективності управління навчально-виховним процесом, внесення коректив в планування обсягів фізичного виховання та прогнозування навчальних досягнень. До основних етапів процесу розробки оціночних критеріїв прояву рухових якостей відносяться: 1) правильний вибір виду контролю та підбору рухових тестів, які повинні відповідати метрологічним критеріям надійності, об'єктивності та інформативності; 2) відповідність методів і засобів контролю завданням дослідження; 3) адекватність методів статистичної обробки результатів педагогічного контролю. Мета дослідження спрямована на впровадження в навчально-виховний процес учнів старшого шкільного віку засобів розвитку рухових якостей та розробку оціночних критеріїв фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку на уроках фізичної культури з футболу. uk
dc.description.abstract Methods of development and assessment of motor skills in physical education lessons for students are the main factor in obtaining information about the state of their physical fitness. Pedagogical control over the level of development of motor skills of high school students in physical education lessons in football helps to improve the management of the educational process, making adjustments to the planning of physical education and forecasting academic achievements. The main stages of the process of developing evaluation criteria for the manifestation of motor skills include: 1) the correct choice of control and selecti on of motor tests, which must meet the metrological criteria of reliability, objectivity and informativeness; 2) compliance of methods and means of control with the objectives of the study; 3) the adequacy of methods of statistical processing of the results of pedagogical control. The purpose of the study is aimed at introducing into the educational process of high school students means of developing motor skills and developing assessment criteria for physical fitness of high school students in physical education lessons. The scientific novelty is to develop quantitative and qualitative criteria for assessing the physical fitness of high school students in football lessons, to determine the impact of implemented tools and the dynamics of their changes in the results of phased control. The introduced method of development and assessment of motor qualities of high school students allows to promote the implementation of individual and differential approach in the process of physical education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject рухові якості uk
dc.subject кількісні та якісні критерії оцінки uk
dc.subject учні старшого шкільного віку uk
dc.subject футбол uk
dc.subject урок фізичної культури uk
dc.subject motor qualities uk
dc.subject quantitative and qualitative evaluation criteria uk
dc.subject high school students uk
dc.subject physical education lesson uk
dc.subject football uk
dc.title Методика розвитку і оцінювання рухових якостей учнів старшого шкільного віку на уроках фізичної культури з футболу uk
dc.title.alternative Methods of development and evaluation of movement qualities of senior school students in physical culture lessons in football uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу