Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив засобів футболу на рухові здібності студентів 18-19 років на заняттях з фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестеренко, Н. А.
dc.contributor.author Порохнявий, А. В.
dc.date.accessioned 2022-06-07T11:20:22Z
dc.date.available 2022-06-07T11:20:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Нестеренко Н. А. Вплив засобів футболу на рухові здібності студентів 18-19 років на заняттях з фізичного виховання / Н. А. Нестеренко, А. В. Порохнявий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 4 (149). – С. 73-77. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.4(149).17 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37214
dc.description.abstract Фізична підготовка студентської молоді, поряд із вдосконаленням елементів техніки гри у футбол, вмінням правильно виконувати техніко-тактичні дії та показувати певний результат, є одним з найважливіших компонентів побудови навчального процесу. Недостатній рівень фізичної підготовленості студентів, а саме швидкості, швидкісно-силової здібностей, швидкісної витривалості, що не дозволяє ефективно реалізувати власний потенціал на заняттях з футболу. В статті аналізується ефективність використання фізичних вправ, спрямованих на оволодіння елементами техніки гри, а також на розвиток і удосконалення рухових якостей, які активізують діяльність різних систем і функцій організму студентів. Всі студенти другого та третього курсу мали однаковий рівень підготовленості на момент початку дослідження і займались у одного тренера. Відповідно і кількість тренувальних занять і умови їх проведення були однаковими для всіх суб’єктів дослідження. Протягом дослідження використовувався комплекс засобів та методів для розвитку рухових здібностей студентів 18-19 років вправи. Досліджувалися зміни показників фізичної та технічної підготовленості студентів. Для комплексної оцінки впливу від використання методики були підібрані тести, що дозволяють оцінити рівень розвитку рухових здібностей. Використовувалися наступні тести: біг на 10 метрів з низького старту, біг на 30 метрів з високого старту, стрибок вгору з місця, човниковий біг 7х50 м, удари футбольного м’яча на дальність, удари футбольного м’яча на точність. Доведено, що найбільш суттєво зросли результати за тестом удари футбольного м’яча на точність на 61,1%. Показники тесту удари футбольного м’яча на дальність покращилися на 15,5%. За тестом стрибок вгору з місця результати стали краще на 11,6%. Це обумовлено тим, що застосовували спеціально-підготовчі вправи. Найменший темп приросту результатів встановлено за результатами тесту «Біг 30м –8 %. Отримані результати підтверджують ефективність пропонованої методики занять футболом, що позитивно впливає на організм студентської молоді віком 18-19 років. uk
dc.description.abstract Physical training of student youth, along with improving the elements of football technique, the ability to properly perform technical and tactical actions and show a certain result, is one of the most important components of the educational process. Insufficient level of physical fitness of students, namely, speed and strength abilities, speed endurance, which does not allow to effectively realize their own potential in football lessons. The article analyzes the effectiveness of the use of physical exercises aimed at mastering the elements of game technique, as well as the development and improvement of motor skills that activate the various systems and functions of the student's body. All second- and third- year students had the same level of preparation at the time of the study and studied with one trainer. Accordingly, the number of training sessions and their conditions were the same for all subjects. During the study, a set of tools and methods was used to develop motor skills of students aged 18-19 exercises. Changes in indicators of physical and technical readiness of students were studied. For a comprehensive assessment of the impact of the use of the method, tests were selected to assess the level of development of motor skills. The following tests were used: running 10 meters from a low start, running 30 meters from a high start, jumping up from a place, shuttle running 7x50 m, long-range soccer ball shots, precision soccer ball shots. It is proved that the results of the test of the impact of a soccer ball on the accuracy of 61.1% increased the most significantly. The long-range test of the soccer ball improved by 15.5%. According to the jump-up test, the results were better by 11.6%. This is due to the fact that they used special preparatory exercises. The lowest growth rate of results was established by the results of the test "Running 30m - 8%. The obtained results confirm the effectiveness of the proposed method of football, which has a positive effect on the body of student youth aged 18-19 years. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізична підготовка uk
dc.subject тести uk
dc.subject футбол uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject students uk
dc.subject physical training uk
dc.subject tests uk
dc.subject football uk
dc.subject physical education uk
dc.title Вплив засобів футболу на рухові здібності студентів 18-19 років на заняттях з фізичного виховання uk
dc.title.alternative The influence of football means on the movement ability of 18 -19year students in physical education classes uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу