Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дуальна освіта як інструмент підвищення якості викладання фахових дисциплін.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сліпчишин, Лідія Василфвна
dc.date.accessioned 2022-06-03T12:03:03Z
dc.date.available 2022-06-03T12:03:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сліпчишин Л. В. Дуальна освіта як інструмент підвищення якості викладання фахових дисциплін / Л. В. Сліпчишин // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: прблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. - Київ–Львів–Бережани–Кєльце, 2022. - Вип. 10. - С. 12–18. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37177
dc.description.abstract Висвітлено досвід викладання фахових дисциплін в умовах дуальної форми навчання. Виокремлено основні проблеми і чинники впливу на якість професійної підготовки випускників вищої школи в Україні. Встановлено, що викладання фахових дисциплін в умовах дуальної форми навчання є важливим важелем впливу на якість професійної підготовки. Розглянуто досвід викладання фахових дисциплін при підготовці педагогів професійного навчання в університеті м. Констанца (Німеччина). uk
dc.description.abstract The experience of teaching professional disciplines in the conditions of dual form of education is highlighted. The main problems and factors influencing the quality of professional training of higher education graduates in Ukraine are highlighted. It is established that the teaching of professional disciplines in the conditions of dual form of education is an important lever of influence on the quality of professional training. The experience of teaching professional disciplines in the training of vocational teachers at the University of Constanta (Germany) is considered. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вища освіта uk
dc.subject дуальна форма навчання uk
dc.subject фахова дисципліна uk
dc.subject педагог професійного навчання uk
dc.subject університет uk
dc.subject Німеччина uk
dc.subject higher education uk
dc.subject dual form of education uk
dc.subject professional discipline uk
dc.subject teacher of vocational training uk
dc.subject university uk
dc.subject Germany uk
dc.title Дуальна освіта як інструмент підвищення якості викладання фахових дисциплін. uk
dc.title.alternative Dual education as a tool of improving the quality of teaching professional disciplines uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу